Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det er det ikke.Kan det ja.. Er fra 6 mnd den kan brukes![]()
Vil ikke kalle det fruktmos, W likte det ikke veldig godt så blir med detEr ikle det en form for fruktmos? Har ikke prøvd den nei. Kjøpte sånn pære fruktmos her om dagen å syntes det smakte forferdelig. Var bare 50% pære i den så jeg ble litt skeptisk til hele barnematavdelinga jeg...
Jeg var skeptisk til ferdigkjøpt, men nå har jeg landet på at enkelte av Hipp sine middagsglass er akseptable i innhold og matvarer. Så sv og til får hun hipp glass og av og til middagsrester kjørt i blenderenVil ikke kalle det fruktmos, W likte det ikke veldig godt så blir med detuff, jeg er også litt skeptisk til denne ferdigmaten. Når man leser om det er det lite næring ol, det beste er å lage selv tror jeg. W er veldig glad i fruktmosen til ellas kitchen, den lå nederst på en undersøkelse .. :-/
Vil ikke kalle det fruktmos, W likte det ikke veldig godt så blir med detuff, jeg er også litt skeptisk til denne ferdigmaten. Når man leser om det er det lite næring ol, det beste er å lage selv tror jeg. W er veldig glad i fruktmosen til ellas kitchen, den lå nederst på en undersøkelse .. :-/