Baby yoghurt

Mamma13

Glad i forumet
Noen som har prøvd den til nestle? Er det noe bra? Kjøpte den her om dagen. Mannen min hadde lest om merket ellas kjøkken og det var visst ikke bra, lite næring osv. W liker dem kjempe godt!

Har ikke prøvd den. Har holdt oss unna alle fruktmoser med yoghurt så langt.

Men det er kanskje ikke kumelkeprodukter i den?

Er ikle det en form for fruktmos? Har ikke prøvd den nei. Kjøpte sånn pære fruktmos her om dagen å syntes det smakte forferdelig. Var bare 50% pære i den så jeg ble litt skeptisk til hele barnematavdelinga jeg...

Er ikle det en form for fruktmos? Har ikke prøvd den nei. Kjøpte sånn pære fruktmos her om dagen å syntes det smakte forferdelig. Var bare 50% pære i den så jeg ble litt skeptisk til hele barnematavdelinga jeg...
Vil ikke kalle det fruktmos, W likte det ikke veldig godt så blir med det:-) uff, jeg er også litt skeptisk til denne ferdigmaten. Når man leser om det er det lite næring ol, det beste er å lage selv tror jeg. W er veldig glad i fruktmosen til ellas kitchen, den lå nederst på en undersøkelse .. :-/

Han her liker alle fruktmoser:) men når han ser den du skviser ut av, så blir jeg han helt sprellete, skjønner hva han skal få:) hehe

Vil ikke kalle det fruktmos, W likte det ikke veldig godt så blir med det:-) uff, jeg er også litt skeptisk til denne ferdigmaten. Når man leser om det er det lite næring ol, det beste er å lage selv tror jeg. W er veldig glad i fruktmosen til ellas kitchen, den lå nederst på en undersøkelse .. :-/
Jeg var skeptisk til ferdigkjøpt, men nå har jeg landet på at enkelte av Hipp sine middagsglass er akseptable i innhold og matvarer. Så sv og til får hun hipp glass og av og til middagsrester kjørt i blenderen :) i dag blir det hjemmelaget kjøttdeig og spagetti uten salt :)

Vil ikke kalle det fruktmos, W likte det ikke veldig godt så blir med det:) uff, jeg er også litt skeptisk til denne ferdigmaten. Når man leser om det er det lite næring ol, det beste er å lage selv tror jeg. W er veldig glad i fruktmosen til ellas kitchen, den lå nederst på en undersøkelse .. :-/

Om du kan ta bilde av den yoghurten:) så kan jeg se om jeg finner den i butikken:)

Back
Topp