baby yoga....

Frihet

Elsker forumet
hva skal dette være godt for?? stakkars barn!!

http://www.dadwagon.com/2011/01/18/dadwagon-qa-exclusive-interview-with-baby-yogas-lena-fokina/

huff jeg så det, ble helt kvalm jeg.. dama er gal[:@]

Nei fy...... [:@] klarte ikke se hele jeg.... Stakkars lille baby !! De skal koses med og bli tatt godt vare på, ikke slenges rundt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vil bare advare alle som er sensitive om å ikke klikke seg inn på linken[:(]

ORIGINAL: Frk.Maja

Vil bare advare alle som er sensitive om å ikke klikke seg inn på linken[:(]

[&o][&o][:@]

kjente jeg blei skikkelig forbanna når jeg så dette... stakkars lille babyn.Hadde noen gjort sånn med dattra mi hadde det klikka for meg!!!!!!!!!!!!

FYYYY SØREN!!! [:@][:@][:@] Det er det sykeste jeg har sett!!!

syke mennesker.....[X(]

ORIGINAL: Lisemor_

FYYYY SØREN!!! [:@][:@][:@] Det er det sykeste jeg har sett!!!

ORIGINAL: SiljeC88

Nei fy...... [:@] klarte ikke se hele jeg.... Stakkars lille baby !! De skal koses med og bli tatt godt vare på, ikke slenges rundt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

klarte ikke se!!! herregud..... uff

STAKKARS lille baby!!!!!!!! At noen kan ha seg til å gjøre noe sånt mot en forsvarsløs liten baby......... Den kjerringa der skulle det vært sku**premie på[:@][:@][:@][:@] Verden er så fa*ns syyyyyyyk!!!!

ORIGINAL: SiljeC88

jeg klarte heller ikke se hele.. fikk vondt i magen av å se på. stakkars lille uskyldige bebi

Back
Topp