Baby yoga???

Rapunsel

Gift med forumet
Hjelpes meg, kom over denne artikkelen på VG. herregud at det går ann.
Det er også en link til en video av såkaldt baby yoga, på den siden. jeg ble kvalm av den, synes det minnet mere om misshandling... ingen skulle noen gang fått gjort sånn med ungen min nei.
http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10037604

tør ikkje gå inn på sånne linkar lenger..blitt skikkelig pyse[:o]

ORIGINAL: Vesten

tør ikkje gå inn på sånne linkar lenger..blitt skikkelig pyse[:o]

samme her... gråter av alt[:(]

fy faan!

ORIGINAL: Faerytale

Begynte å se videoen, men måtte lukke vinduet! Stakkar baby! Det der kan da ikke være annet enn barnemishandling som de norske legene sier...

Samme her[&:] Lurer på om dette virkelig kan vere så bra som dette veldig alternative mennesket påstår.

Tror ikke jeg tørr å se :s

Har forresten sett den videoen før, og synes babyen ser sykt animert ut :s Håper det!

huff, kjenner jeg sitter her og er helt uvell i kroppen. Men som du lillebebis sier, så ser det litt animert ut til tider, men det ser også fryktelig ekte ut[:@][:'(]
Enn at folk kan være så gale i hodet og gjøre noe sånnt, blir rystet over hvor mye rart som finnes der ute. sånn gjør vi ikke på ski nei, tihi[:D]

SYKT!

Greide bare å se et par sekunder, ble skikkelig kvalm og dårlig!!!!! Ville grine når jeg så det der, stakkars baby!!!!!!!

ENN AT NOEN GJØR SÅNN MOT BABYEN SIN !!! Dette er noe av det kvalmeste jeg har sett!! f#¤%# ikke normalt !!!

Orket ikke å se hele videoen, men babyen er ekte, og ser ut som stakkars lille gråter også. Men de har jo tatt bort lyden og lagt på musikk istedet.
Fy F*** noe så sykt

Så artikkelen istad, men måtte gå rett ut av den igjen. Klarer ikke lese slikt lenger[:(]

ORIGINAL: Marie91

Orket ikke å se hele videoen, men babyen er ekte, og ser ut som stakkars lille gråter også. Men de har jo tatt bort lyden og lagt på musikk istedet.
Fy F*** noe så sykt

huff ja, midt i video'n ca ja. jeg såg det. kommer ikke til å sove godt i natt nei.

æsj[:'(]

ingen hadde fått lov til å gjøre det med min baby..

ORIGINAL: Rapunsel

huff, kjenner jeg sitter her og er helt uvell i kroppen. Men som du lillebebis sier, så ser det litt animert ut til tider, men det ser også fryktelig ekte ut[:@][:'(]
Enn at folk kan være så gale i hodet og gjøre noe sånnt, blir rystet over hvor mye rart som finnes der ute. sånn gjør vi ikke på ski nei, tihi[:D]

Gjør vi ikke? Hehe.. Nei huff.. Tør ikke gå inn å se videoen.. Håper inderlig ikke det er så mange som gjør detta.

Back
Topp