Baby vil ikke være med pappa!

Lykke.nr2

Lykkeliten
Mailykke <3
Lillegutt er inne i en vanskelig periode (håper virkelig at det bare er det). Han nekter at noen andre enn meg rører han etter kl.17 på ettermiddagen. Og vil gjerne ligge ved puppen hele kvelden, noe som ikke er aktuelt. Bare pappaen nærmer seg så skriker han. Kjenner panikken tar meg, skjønner ikke hvordan jeg skal klare å begynne å jobbe om en måned! :( I kveld har mannen bestemt seg for å legge han, har gitt han en halvtime, max en time før jeg bryter inn. Nå har han grått i 20minutter og jeg sitter i stua å gråter. Helt forferdelig er det. Selvfølgelig er det veldig trist for mannen også, som ikke vet hva godt han kan gjøre for gutten :(
 
Hjelper det om pappa tar han opp og tusler litt i bæresele (om dere har) Er det trøttgråt?

Huff, får vondt av deg nå :( :(
 
Hvor gammel er baby? Når legger dere han?

Har erfart med våres, at noen ganger blir h*n helt lys våken igjen, (etter bitt litt søvn) da er det liksom har å ta h*n opp litt igjen, hvis ikke kan h*n ligge å da gråte 2timer.
 
Hjelper det om pappa tar han opp og tusler litt i bæresele (om dere har) Er det trøttgråt?

Huff, får vondt av deg nå :( :(

Ja det er skikkelig trøttegråt. Han legger seg fast hver kveld mellom 19 og 19:30 hvis jeg legger han. Og da sover han i allefall 3timer før han våkner for mat. Sovna etter 30 min men våknet igjen etter 45min. Mannen gikk inn å gutten hylte i det han så han, så jeg gikk å tok han. Og sovnet i armene mine med en gang. Skjønner ikke noe. Hjelper ikke med bæresele eller noe, han må helst ikke røre han.. skjønner ingenting for har ikke vært slik før..
 
Hvor gammel er baby? Når legger dere han?

Har erfart med våres, at noen ganger blir h*n helt lys våken igjen, (etter bitt litt søvn) da er det liksom har å ta h*n opp litt igjen, hvis ikke kan h*n ligge å da gråte 2timer.

Han er 6mnd. Han har gode kveldesrutiner ellers, hvis jeg legger han så sover han 3-4timer før han våkner for mat + en gang til ila natten, så står vi opp i 7-8 tiden på morgenen..Bare når far skal legge at det er et problem..
 
Hva med å pumpe deg?(hvis du har pumpe) så kan pappa mate han litt med flaske (om han tar flaske?) kanskje det vil hjelpe og være litt kos for de begge?!
 
Det var også problem da pappa skulle legge her, var da baby skrek i ca 2timer de vil nok ha puppen (kosen sin) huff...
 
Hva med å pumpe deg?(hvis du har pumpe) så kan pappa mate han litt med flaske (om han tar flaske?) kanskje det vil hjelpe og være litt kos for de begge?!

Han har plutselig bestemt seg for at flaske og smokk er noe dritt.. så det tar han ikke. Prøver litt hver dag å gi flaske, både med pumpet melk og erstatning, men han tar ingenting.. Takker for alle forslag, selv om det er lite som funker..
 
Uff så vondt:-/ Her er det jeg som er den brutale. Mannen sier: jeg vil ikke legge henne å la henne skrike, så hun liker meg enda mindre.. Jaja. Jeg sitter også å gråter. Men det er fordi det er jeg som er brutal og lar hun skrike litt. Uff a meg. Håper det går over snart for dere. Mye kan skje på 4 uker da:)
 
Uff så vondt:-/ Her er det jeg som er den brutale. Mannen sier: jeg vil ikke legge henne å la henne skrike, så hun liker meg enda mindre.. Jaja. Jeg sitter også å gråter. Men det er fordi det er jeg som er brutal og lar hun skrike litt. Uff a meg. Håper det går over snart for dere. Mye kan skje på 4 uker da:)

Kan jo unngå det ved å legge han selv, men føler at jeg gjør meg selv en bjørnetjeneste. Skal gi det noen dager, pappaen skal få gjøre hyggelige ting sammen med han så får vi prøve igjen. Som du sier, mye kan skje på 4uker. x-fingrene for dere også, håper det blir lettere snart! :)
 
Huff. Snuppa her har også en sånn periode. Og ja, er nok bare en periode som veldig mange må igjennom... søsteren min har hatt flere sånne med sin snart 1 år gamle gutt, selv om han er glad i alle og strålende blid til vanlig.

Legger pappaen her snuppa, eller går inn til henne etter legging for å trøste om hun våkner, så hyler hun for full hals, og slutter ikke før jeg kapitulerer og kommer inn i rommet. Da roer hun seg og sovner bare av å høre jeg kommer inn.
Vi må selvsagt prøve mer, men jeg klarer ikke være i huset når hun griner så inntenst, og hun ikke vil roe seg. Mater han henne med flaske, begynner grininga med en gang det er tomt og hun skal sove.
 
Back
Topp