baby vil ikke soveeeee....

Elizabethn

Flørter med forumet
blitt skikkelig mammadalt i det siste. er koslig nok det,men hadde vært godt å ha noen kvelder for seg selv. introdusering av ny mat samt tenner på gang kan jo ha noe med "urolighetene" å gjøre. men føler at jeg snart trenger noen gode råd for soving nå :)

Tenner har forårsaket litt uroligheter her også i det siste, både for dagsoving og om kvelden/natta. Han har strevt med det ganske lenge nå, men nå har endelig de to nede poppet opp;-) Vi har brukt littegrann dentinox når det har stått på som verst og vi har sett han har hatt veldig vondt i munnen... Det hjalp litt.
Hvordan var soverutinene før ny mat og tannstyret?

før så la han seg mellom 19 & 20, sov til 01 ca,spiste noen min (pupp) så sov han til 06 før mat og et par tre timer til på øyet. det var veldig godt må jeg si...

gleder meg til tennene kommer her også. har kjøpt dentinox i dag jeg og.. så har jeg i tilfelle "krig"

Elizabethn skrev:
før så la han seg mellom 19 & 20, sov til 01 ca,spiste noen min (pupp) så sov han til 06 før mat og et par tre timer til på øyet. det var veldig godt må jeg si...

Ja, det var jo kjempeflott!:-)
Satser på det bare er en liten periode da. Gutten vår var helt på styr et par uker før den første tanna kom - da våknet han hver time om natten og var veldig vanskelig å legge. Så ble det er par gode dager, før det begynte igjen. Men da bare 3-4 dager med lite søvn før tann nr.2 poppet opp:-) Så det kan absolutt være noe sånt da. Ellers er det vel bare dårlige søvnperioder innimellom sikkert...:)

satse på at det ordner seg snart ja,når mat og mage blir enig:) for å ikke snakke om tenner

det er så slitsomt når baby ikke vil ligge i senga om kvelden :/ i dag sov han fra halv åtte til halv ti og vi har "krangla" siden. prøvd mat og legge han igjen og bare roe han å legge han.. men neiiiiii.. hulk hulk wræææl

i kveld har vi også hatt det slik,men er heldigvis sjeldent da!

Håper det blir bedre for dere snart <3 Utrolig hvor sliten man blir av det...

tror han sliter litt med å bæsje.. passer jo utrolig dårlig å gjøre det så seint på kvelden hele tia. :/ i dag har vi stått opp tidlig for å se om det kanskje hjelper litt på trettheten... :)

Her har det også snudd litt i det siste...:( Utrolig hvor ustabilt det er... Foe et par uker siden begynte han endelig å sove relativt bra, men så kom en forkjølelse og ei tann til, og etter det er alt helt på styr... Vi går ned på rommet med han til vanlig tid da, og han kommer ikke ut derfra - men vi bærer på han der inne - så er jo ikke akkurat kjempekjekke kvelder for oss heller når det er sånn:(

Det er sånn her også, men er jo bare en periode man bare må igjennom. Er ikke greit med disse tenna altså :s

jaja da har lille gull fått de to tennene sine nede.. bare å vente på de oppe da.. vært snørr og tårer (med feber) i den siste uka, så når vi endelig hadde fått litt greie legge rutiner igjen så gikk det rett til dundas.. men.. vi prøver igjen senere :p

Off, ja. Er sånn det er det:/ Guttungen her har jobbet med tennene oppe leeenge. Nå er det kommet gjennom en bitteliten hvit klump fra tre av tennene oppe, men det går sakte. Velger å tro det er derfor han sover så dårlig om nettene, eller hvertfall at det er en del av det. Men skal ikke klage så lenge han ikke er forkjølet og syk, for da blir det hvertfall ikke noe søvn, på noen av oss..

Back
Topp