Baby vil ikke ligge på stellebord

Majah.

Forelsket i forumet
Oktoberlykke2020❤
Novemberbarna 2021
Har dere kommet til en periode hvor baby blir HYSTERISK på stellebordet ved bleieskifting?:wideyed:

Hun ska ikke ligge, kun rundt på magen, hun begynner og hylgråte hver gang:eek: jeg tenkte om vi skulle bytte plass på stellebord eller noe for og se om det funket! Hun har holdt på nå i ca 3uker!
Vi kan distrahere hun av og til med noe leker eller noe, vist hun er på godsiden:wideyed::nailbiting::hilarious:

Noen som har gjordt noe smart får og endre dette, jeg vet ikke helt hva jeg kan gjøre:facepalm:
 
Hadde prøvd å skifte på gulvet eller bytta sted på stellebordet for å se om det kunne avlede.. men er baby lik alltid når h*b legges bort?

tenker er det stellebordet eller at vedkommende ikke vil legges bort. Er det stellebordet hadde jeg skiftet stelle plass
 
Oh yes! Vi har vært der i ca 4 uker nå...holder på å bli gal av bleieskift og stellesituasjon! Er så ille at mannen og jeg trekker lapp om hvem som skal gå og skifte bærsjebleie :hilarious:

Vi har flyttet poden ned på stellematte på gulvet. Ikke noe bedre der, men risikerer i hvert fall ikke at han hopper utfor kanten. Bleia blir ofte kledd på i sittende stilling... Håper denne fasen går over snart! Har ingen lure triks...vi har prøvd å avlede med alle slags ting, noe å putte i munnen, lys i taket, musikk, forskjellige leker... Niks
 
Har det sånn her og. Har valgt og ta stellematten ned på gulvet også bruker vi up&go på dagtid og vanlig bleie på natten. :)
 
Vi har stellematten på gulvet akkurat nå. Avleder med sang, og har minst mulig distraksjoner rundt. Funker noen ganger, andre ganger ikke. Det er kanskje en del av et utviklingstrinn?
 
Akkurat samme her.. Har lurt på mange ganger om hun har vondt for det er så krise og hun gråter så tårene triller og er ytterst ulykkelig! Har holdt på sykt lenge nå.. Vi skifter på matte på gulvet, noen ganger hjelper det med sang, bok, leke eller tannbørsten og andre ganger må vi bare skynde oss som f.. Håper det går over snart!
 
Hadde prøvd å skifte på gulvet eller bytta sted på stellebordet for å se om det kunne avlede.. men er baby lik alltid når h*b legges bort?

tenker er det stellebordet eller at vedkommende ikke vil legges bort. Er det stellebordet hadde jeg skiftet stelle plass

Gjør ofte dette uansett hvor hun plasseres, men da er hun bare rastløst og vil videre, og ikke nødvendigvis hylgråt.. og hun har da ikke ligget på stellematten, så det gjør kansje situasjonen for hun mer ‘rastløs’ og vil videre! Nå idag skal jeg faktisk teste med og ta med matta o_O:rolleyes:
 
Oh yes! Vi har vært der i ca 4 uker nå...holder på å bli gal av bleieskift og stellesituasjon! Er så ille at mannen og jeg trekker lapp om hvem som skal gå og skifte bærsjebleie :hilarious:

Vi har flyttet poden ned på stellematte på gulvet. Ikke noe bedre der, men risikerer i hvert fall ikke at han hopper utfor kanten. Bleia blir ofte kledd på i sittende stilling... Håper denne fasen går over snart! Har ingen lure triks...vi har prøvd å avlede med alle slags ting, noe å putte i munnen, lys i taket, musikk, forskjellige leker... Niks
Det er så frustrerende:facepalm:
 
:hilarious:
Akkurat samme her.. Har lurt på mange ganger om hun har vondt for det er så krise og hun gråter så tårene triller og er ytterst ulykkelig! Har holdt på sykt lenge nå.. Vi skifter på matte på gulvet, noen ganger hjelper det med sang, bok, leke eller tannbørsten og andre ganger må vi bare skynde oss som f.. Håper det går over snart!

Ja har sjekket den matte for flis så mangen ganger, ble helt fortvilet når jeg la hun ned første gang og hun bare haaatet den stellematten! Men finnes ikje noe vondt i den! PLUTSELIG blir hun kjempeglad og kn endre seg helt!
Ja krysser fingrene for at det går over etterhvert:wacky::woot::nailbiting:
 
Back
Topp