Baby våkner så lett på dagen.

Jeio

Flørter med forumet
Marsboere 2020
Han er 7 uker nå, og i det siste så har han begynt å våkne så lett om dagen. Hvis han sovner i armene mine så våkner han når jeg legger han fra meg, hvis han sovner i bæreselen så våkner han hvis jeg stopper opp et minutt eller gjør noe annet enn å gå. Vogn nekter han å ligge i, men vi øver.

på natta kan han sove 6 timer i strekk. Begynner å bli sliten nå av å aldri få tatt meg en kaffe kopp og ikke får i meg mat når faren ikke er hjemme..

noen som har noen gode råd?
 
Huff. Tolmodighet.. Noen babyer er bare slik
Frøkna her også våkner ofte når jeg legger henne ned og også ute om vogn stopper.
Vet godt hvordan du har det. Eldste man var ganske slitsom å ha med å gjøre han sov godt på natt, men ikke på dag. Min gutt sov faktisk aldri mer enn 10-15 min av gangen og han måtte være på meg hele tiden. Det var dager jeg ikke fikk kommet meg på do før mannen kom hjem og dager jeg ikke fikk spist mat. Han kunne da sove i vogn om jeg trillet ute. Våknet med en gang vi stoppet. Ble bedre når han vokste litt
 
Han er 7 uker nå, og i det siste så har han begynt å våkne så lett om dagen. Hvis han sovner i armene mine så våkner han når jeg legger han fra meg, hvis han sovner i bæreselen så våkner han hvis jeg stopper opp et minutt eller gjør noe annet enn å gå. Vogn nekter han å ligge i, men vi øver.

på natta kan han sove 6 timer i strekk. Begynner å bli sliten nå av å aldri få tatt meg en kaffe kopp og ikke får i meg mat når faren ikke er hjemme..

noen som har noen gode råd?
Jeg har dessverre ikke noen gode råd, men føler med deg. Frøkna mi har vært sånn de siste 4 ukene, og hun blir 6 uker til uken. Hun kan sove mellom 5-8 timer i strekk, men det er bare å glemme søvn på dagtid, med mindre hun sover på eller inntil meg.
Eneste er at hun kan sove 10-20 min hvis vi går tur med vogna innimellom, men stopper vogna, våkner hun med en gang.
 
Sansynligvis endrer det seg igjen, men kan ta dager eller uker.
Har vært sånn i perioder her også
 
Har endret seg litt her også, i dag har han begynt å hyle om jeg beveger meg bort fra han når han sover. Han kan sovne ved siden av meg av og til og da kan jeg gjøre litt, men er som om han må høre stemmen min for å ikke gråte/våkne. Kan sove i vogn/bilstol/seng/sofa så lenge jeg er i nærheten også.
 
Back
Topp