Baby våkner kl 03:00 hver natt!

Linkii

Forelsket i forumet
Nå er lillegutt 7 mnd og vi strever så med å snu døgnet hans! Fra 3 mnd har han sovnet 18:00-03/03:30. Vi klarer ikke å Holde han våken på kvelden, derfor legger han deg tidlig. Når han våkner på natten er han veldig trøtt, men nekter å sove videre. Han klarer ikke å finne søvnen selv og det nytter ikke å amme han i søvn. Noen tips hva jeg kan gjøre? Han gråter og det ender med at vi står opp. Nå tror jeg han våkner hver natt fordi han er vandt med det. Stuptrøtt, sovner i vogna ute kl 04:45-07:00. Sover igjen 09:00-11:30, 13:30-14:00. Kjenner jeg begynner å bli veldig sliten av dette! Søker gode råd:-)

Vi hadde en periode der han var våken 5-7 på natta.. vi begynte å gi flaske når han våkna, og da sovna han igjen med en gang! Nå har han sovet rundt noen få netter, men våkner i 5 tida de fleste netter og får flaske.

Hva med å gi ham en liten hvil på kvelden og heller legge ham senere? Vi gjorde det fordi mini måtte legge seg 1730-1800 og våknet rundt kl 0500, legger han nå rundt 19 også sover han til rundt i 0700.

Kan dere prøve en ekstra hvil i en overgangsperiode? Jenta vår sover andre og siste hvil til15:30-16 og da legger vi henne mellom 18:30 og 19 og hun sover til 5-6, får en flaske og sover videre til 7-7:30. Av og til sover hun hele natten til 7, da står vi opp og gir grøt som første måltid. Vi har ammet på morgen/natt helt til nå den siste tiden, men nå har hun ikke tid til puppen og vil bare stå opp, men flaske går og da sovner hun igjen :)

Min tuller også nye forferdelig på natten i natt var han våken 3 ganger (6 ganger siden han la seg) den ene gangen var han våken fra 03.30 til 05.30.. ga han da flaske klokka 05 i desperasjon. Så hvis han gjentar dette i natt igjen prøver jeg flaske med en gang..

Kan dere prøve en ekstra hvil i en overgangsperiode? Jenta vår sover andre og siste hvil til15:30-16 og da legger vi henne mellom 18:30 og 19 og hun sover til 5-6, får en flaske og sover videre til 7-7:30. Av og til sover hun hele natten til 7, da står vi opp og gir grøt som første måltid. Vi har ammet på morgen/natt helt til nå den siste tiden, men nå har hun ikke tid til puppen og vil bare stå opp, men flaske går og da sovner hun igjen :)

Hvor mye mme lager du? :) ser for meg at vi går den veien vi også snart...

Hvor mye mme lager du? :) ser for meg at vi går den veien vi også snart...

Lager bare 120 ml :) hun får 200 i de 3 andre flaskene. (vi har nettopp gått over til bare mme)

Back
Topp