Baby våkner hyppigere utover natten

Bkno1146572

Første møte med forumet
Er det flere enn meg som har en liten en som våkner hyppigere utover natten? En typisk natt kan pjokken vår sove alt fra 2t-4t sammenhengende for så å våkne opp etter 2t og intervallene derifra blir bare kortere og kortere (på det verste 30min) frem mot morgenen. Som oftest sovner han bare om jeg ammer. Hvordan kan jeg få han til også å sove lengre sammenhengende etter første amming?

Minien er nå 4mnd og jeg begynner å bli litt sliten....
 
Hei. Denne var posta på Ofte stilte spørsmål. Eg flytta den til Livet med Barn for deg. Der får du nok litt fleire svar :-)
 
Min eldste var sånn, men ikke når han var fire mnd tror jeg, da trooor jeg kanskje det gikk over i litt lenger intervaller da kolikken ga seg, nemlig... Ellers så var det bare tiden som hjalp. Han ble eldre.
 
Han "våkner" hyppig men sjelden våken lenge om gangen. Legger han til så han kan amme så er han fornøyd somregel. Men har noen netter hvor han sutrer bare jeg prøver å legge han tilbake i egen seng igjen.
 
Hadde det helt likt, det ble bedre og bedre jo eldre han ble. Spesielt etter han begynte med flere solide måltid med fast føde i løpet av dagen. Ved 7,5 mnd sluttet jeg å nattamme og etter det sover han hele natten :) Må inn å gi han smokken 1-2 ganger da.
 
Back
Topp