Baby utstyr

bka

Flørter med forumet
OK, hvem har vært ute og handla til babyen? Jeg har kjøpt ei grønn bukse og en kremfarget body, men det KLØR i fingrene etter å gå totalt berserk!  Skal til Tenerife ei uke på søndag, så det spørs om jeg får med meg noe derfra også...

Ei veninne sa forresten at vist mannen er høy så er det lurt å kjøpe barnevogn med teleskop håndtak isteden for slik du kan "vippe" opp og ned.  Da må han trippe når han skal dytte vogna!!

BKA

Har ikke kjøpt noe enda - men vi kommer til å få en god del etter nevøen min. Jeg beregnet det jo godt - min vil bli født 8 mnd etter sin fetter [:D]

Får vi gutt vil det være MYE lyseblått tøy å arve også, men vi får se... Blir det jente vet jeg at min mor vil begynne rosa-handlingen straks etter ultralyd!

Krybbe, bilsete og masse klær vet jeg vi får etter Marcus. Vogn og stellekommode må vi kjøpe - og det vi ikke ønsker å ha av arvede klær...

Wow så ivrige dere er da!?![:D] Har ikke kjøpt noe enda jeg! Men kikker litt på vogn da, har forelsket meg heeelt i Quinnyén, den er bare rå tøff:)
Ellers synes jeg det er vanskelig å kjøpe klær før jeg vet hva det blir...Alt som jeg har sett på er enten i blått eller rosa..
Venter nok lengst mulig med å kjøpe seng og stellebord, har så liten leilighet, ikke så mye plass..Men må innrømme at jeg klør i fingrene jeg også etter å shoppe som en gal til den lille!![:)]

Back
Topp