baby utstyr...

*JanuarSpire2013*

Gift med forumet
når har dere tenkt til å begynne å handle inn? jeg har egentlig det meste, som min søster låner nå, så får igjen det før nurket vårt kommer, men må kjøpe vogn og kanskje ny bil stol.. og selvfølgelig litt klær, å pynt da.. men det er jo bare kos. gleder meg, og jeg begynner nok etter ul 11juli, er da uke 15 og har forhåpentlig vis fått igjen noe skatte penger da.. :p vi skal også bygge/sette opp vegg til ekstra rom, og gleder meg til å dekorere baby rommet.. :)

Pga min forhistorie er jeg nødt til å være litt avventende en land stund enda, så kommer ikke til å handle noe før etter uke 28 da det er mer sikkert. Men jeg har også det meste jeg trenger, ihvertfall om det blir en gutt. Blir det jente må vi nok ha en del nye klær!

Jeg har ingen fast jobb enda og får bare utbetalt engangsstønad, den får vi utbetalt etter uke 26, så da skal jeg handle inn det meste av utstyr vi trenger. Vi har en del fra før takket være min søster jeg har fått arve av :)
Noe småtteri har jeg allerede kjøpt, f.eks. bleiebøtte og bamse... hehe.

Klær og andre småting kommer jeg til å begynne å hamstre inn fra jeg er 3 mnd av og utover, klarer ikke vente lengre, kleshandel er noe av det jeg gleder meg mest til å shoppe :D Kommer til å gå amok i butikkene *ler*

Har heldigvis det meste!! Så jeg stresser ikke i det hele tatt, blir nok helt på slutten at jeg kjøper noen småting.

Kan kanskje være greit å handle på januarsalget

Har jo det meste av utstyr etter storebror. Men siden vi solgte duo vogna hans etter at vi kjøpte city cross blir det å mest sansynelig kjøpe en city bag. Blir det jente trenger vi nesten alt av klær, blir det gutt har vi vell nesten alt. Men blir vell alltids at vi kjøper litt å:) Kjøpte faktisk en pysj i dag :p var 2 for og ville bare ha 1av dem til storebror. Så kjøpte en nøytral til spiren <3>

venter nok lengst mulig md å kjøpe utstyr men klær elske eg å kjøpe, mn kjøpe nok ingenting før eg e 12 veker mn reise t syden neste helg så kanskje eg kjøpe någe dr om eg finne någe kjempe fint eg bare MÅ ha ;)

Tenker det er en fin ting å begynne med etter sommerferien :) Da er jeg jo kommet over halvveis også. Kommer jo litt an på hva det er i forhold til hvor mye som må handles. Har to gutter fra før så det meste vi har i hus er lyseblått.

Kommer ikke til å begynne å handle ting før etter uke 25-26 iallefall. Med unntak om det kommer gode tilbud på de tingene vi skal kjøpe da. Men ikke noe før etter ordinær UL iallefall :) Her har vi solgt unna alt etter de to første så alt må kjøpes inn på nytt :)

Blir nok ikke å handle utstyr og sånt før i oktober tenker jeg.

Senga med tilbehør blir muligens handla på Ikea nå i sommer da vi skal å handle kjøkken der.

Så blir jeg vel kanskje å handle et plagg eller to etter ultralyden, for å realisere det at jeg er gravid.

Her må vi ha alt nytt siden det er så lenge siden de forrige og jeg har ingenting fra før.
Bilsete med base og vogn får jeg kjøpe av ei veninne da :)

jc skrev:
Har heldigvis det meste!! Så jeg stresser ikke i det hele tatt, blir nok helt på slutten at jeg kjøper noen småting.

Samme her Blir vel å handle litt på januarsalget :)))

Jeg tror jeg kommer til å bruke mye tid på å gruble og planlegge hva jeg egentlig trenger, for har jo det meste fra før. Spesielt om vi får ei jente til.
Men regner med at jeg handler inn alt iløpet av høsten før julehandelen er i gang igjen, for å spre økonomien litt ;)

har vel det meste vi..  må kanskje fikse noe seng greier, da storebror sikkert trenger grindsengen litt til. 
om det blir jente, så har vi ingen klær, men har en søster som sikkert har noe arve greier.  blir nok å kjøpe litt etter ordinær UL når vi vet kjønn..   gutteklærne vi har er ganske slitt etter to gutter...

har vel det meste vi..  må kanskje fikse noe seng greier, da storebror sikkert trenger grindsengen litt til. 
om det blir jente, så har vi ingen klær, men har en søster som sikkert har noe arve greier.  blir nok å kjøpe litt etter ordinær UL når vi vet kjønn..   gutteklærne vi har er ganske slitt etter to gutter...

Førstemann er født i mai, så vi må nok ha en del ullklær og bilstolpose. Det var rimelig overflødig til han.. :) Vi må ha bilstol, men ellers har vi det meste. Vogn, seng, kurv, bleier, bæretøy, klær og vognpose har vi..

Vi ventet lenge med å handle til eldste, bilstolen fikk vi i hus da han var to uker... Det eneste vi hadde kjøpt før han kom var vogn, seng og stellebord.. Det gikk, det også :)

vi kjøper nok det meste nytt denne gangen, selv om vi har en del etter vesla, men ny baby = nye ting!sånn blir det når mor elsker og shoppe!

Vil vente med det meste av klær til det er høst/vinterklær ute i butikken. Og da er jo januarsalget ypperlig som mange påpeker!
Tror også de største tingene blir til høsten. Kanskje litt tilbud på vogner og sånn da også. Og så blir det vel å ønske seg litt til jul 
Men kjenner jeg meg selv rett så klør det sikkert i fingrene mine, så jeg bare må ha noe tidligere :P

Vi har alt :) men skal kjøpe en søskenvogn, noe klær, smokker, kluter, håndklær, sengesett. Og driver å pusser opp en antikk vogn fra begynelsen av 1900 talle som blir en dagseng på stua :)

Har vel egentlig det me trenger, men om det blir gutt må eg på handling av baby klær =) må vel ha litt uansett men!

kanskje ny bilstol og litt små ting :)

Her et bilsete og tripptrapp og bittelitt klær etter to jenter, ellers må vi ha alt som er. Men har ikke tenkt å stresse med noe av det. Er mest ivrig på å kjøpe en ny Kozy Mei Tai. Mulig jeg driter meg til å kjøpe noen nøytrale basisplagg i Italia om et par uker. Ellers rene jeg med at vi får låne litt hist og her. Har lagt inn varsling på et søk etter en retro vogn på finn.no, så får i se om det dukker opp noe.

Back
Topp