baby utstyr

bertelure

Forelsket i forumet
jeg driver og titter på baby utstyr og slik, på barnevogn og slike ting, jeg får så lyst til å kjøpe, hehe.... det er jo enda KJEMPE tidlig, så skal ikke det, men når en ser slike ting da får en jo så lyst til å kjøpe...[;)] er så gromt!

Jeg har også kjempe lyst til å gå rundt å titte, men tør ikke enda. Får holde meg litt til, men gleder meg til å gjøre det. Går å tenker på å kjøpe meg en bok o m svangerskapet, så får det være første skritt. Er det mye fint å se på? Tenker det er lett å gå bananas [;)]

Hei..Jeg er ett godt stykke på vei nå, men har ennå ikke kjøpt noe, kanskje på tide[:)]Vet hva vi skal ha så det er bare å dra å kjøpe, har ennå en tid på meg..men det er så godt å sitte å se og tenke ut tili hva man skal kjøpe[:D]
Lykke til alle sammen!

hei hei[:)]
Jeg har enda ikke kommet meg å kjøpt noe av det utstyret jeg trenger..
Skal vente til i slutten av mnd før jeg går amok på den stakkars ene babyforretninga
vi har her[:)]

men kan vi ikke få gratis svangerskapsbok hos jordmor a? eller er det feil det kanskje... hehe[;)]

Lurt å ikke kjøpe for mye, verken til dere selv eller babyen. Mamma gikk berserk og kjøpte masse til både meg og babyen, så det jeg og mannen har kjøpt selv er minimalt. Enda vet vi at det kommer mer når junior først titter ut.
Man får utrolig mye, så kjøp ikke for mye, jenter. Særlig ikke hvis dere har mødre og tanter med "svangerskaps-psykoser"....[:D]

Hehe - vi har allerede vært og tittet. Mest for gøy - se hva som finnes, hva vi vil prøve å få tak i brukt / lånt, hvor prisnivået ligger, osv. Men vi skal vente leeeenge før vi begynner å kjøpe. Er heldigvis senere ute enn de fleste, så flere har klær og utstyr vi kan få låne. Også har vi mormor og farmor, da... (Kjenner igjen det, ja, Tessa!) [:D]
Dette er så spennende! [:)]

Du får en del bøker og blader første gang du er hos legen.

Back
Topp