Baby utstyr til April..

LinnpinnRG

Gift med forumet
Trenger litt råd..
Skal begynne å kjøpe inn det meste av baby utstyr snart, har termin 1. april, men hvordan bruker været å være i mars april? Som regel er snøen borte, men ikke alltid, vansklig å vite hvor varme klær osv. jeg skal kjøpe.
Om jeg trenger vognpose eller ikke og slike ting..
Noen med termin rundt samme tid, eller med erfaring fra den årstiden med tips?? [:)]

Kommer vel veldig an på hvor du bor..

Her som vi bor f.eks.. trengs ikke så mye "vinter-greier" som andre plasser i landet, selv om jeg skal ha nå i Januar..

Det kommer litt ann på. Her i Bergen er det enkelt, Regn og noen +grader[&:][&:][&:]

Bor nært ålesund.. nå er det plussgrader ute og regn, men i fjor snødde det i 17. mai toget.. hehe..
Så er ganske usikker på hva jeg skal velge av ting.

Vi brukte voksipose til sander først fordi de skal ha mye varme da.. men dette var selvfølgelig bare ute...
Inne så hadde vi dyna under og han lå på et saueskinnspledd.
Av klær så kjøpte vi bare masse av de søte små dressene som man kan få kjøpt på HM og sånn.. og vi hadde en tynn utedress utenpå...

Heia, jeg bor i Tennfjorden...ganske nær deg ja, så været er nok det samme. Mine erfaring er at man bør kjøpe noe og heller se det litt ann.
Pose til vognen er alltid greit å ha, den kan du jo bruke leeenge, dersom de er voksipose.
Jeg kjøpte ALT, men jeg har ikke brukt halvparten engang.

LYKKE TIL!

trur du kjem langt med ullboduer vanlege kler og ein enkel fleecedress-cubuc har enkle fine nå. PLeier ver ganske mildt her omkring(nordfjord) i april,sjølv om det snør i mai....er jo vinden som gir den verste kulda..ei god vindtett lue og tjukkesokker så tenke eg du har det!!! Voksipose er ganske greit da slepp du ein del kle og eller ein "sovepose",vi bruker voksi!

Vestlandet her, og jeg har voksiposer til jentene mine. Bruker ullklær mye, dette kan du også bruke på våren fordi det regulerer varmen begge veier. Det gjør også voksiposene siden de har ulldyne.

Takk for tips! [:)]
Da blir det nok til at jeg kjøper voksipose og litt varme klær til begynnelsen vertfall!

Back
Topp