Baby-tv

Smultring

Gift med forumet
Julegavene 2019
Februarlykke 2022❄️
Er litt hekta på serier og filmer som handler om graviditet eller babyer for tida :p Flere som har det sånn? Kanskje dere har noen tips til morsomme/søte/lærerike filmer og serier? :happy:
Selv elsker jeg Jordmødrene på NRK, Call the midwife og filmen Life as we know it :happy:

Er litt hekta på serier og filmer som handler om graviditet eller babyer for tida :p Flere som har det sånn? Kanskje dere har noen tips til morsomme/søte/lærerike filmer og serier? :happy:
Selv elsker jeg Jordmødrene på NRK, Call the midwife og filmen Life as we know it :happy:
Knocked up er sykt morsom!

Amy Schumer har også en stand up-special på Netflix som ble filmet da hun var gravid (hun er vel forsåvidt det fortsatt?) og handler blant annet om å deale med ekstrem kvalme under svangerskapet. Den heter Growing.

Amy Schumer har også en stand up-special på Netflix som ble filmet da hun var gravid (hun er vel forsåvidt det fortsatt?) og handler blant annet om å deale med ekstrem kvalme under svangerskapet. Den heter Growing.
Så den før jeg ble gravid, var veldig morsom! Men skal nok se den igjen om den stund mens jeg er gravid, blir sikkert enda mer morsomt da :D

What to expect when your expecting, 9 months, juno, baby mama. Også dokumentarer om hvordan babyen vokser i magen som jeg kommer over. Helt dilla på babyverden sinpodcast, hørt nesten alt om graviditet nå :p Men uke før uke podcasten vil jeg ikke jukse på

Bridget Jones baby! Kom på at jeg så den 2 ganger da den kom på kino :p

What to expect when your expecting, 9 months, juno, baby mama. Også dokumentarer om hvordan babyen vokser i magen som jeg kommer over. Helt dilla på babyverden sinpodcast, hørt nesten alt om graviditet nå :p Men uke før uke podcasten vil jeg ikke jukse på
Har akkurat begynt å høre på Babyverden sin podcast, har mye å ta igjen der! :D

Forrige svangerskap så jeg mye på Knocked up, 9 months, Se han snakker og fødeavdelingen på tv norge (dplay).

Se han snakker og tre menn og en baby :D det er fine filmer. Finnes en som heter se hun snakker også. Den tror jeg at må ses igjen.

Jeg synes Fødeavdelingen på FEM er såå bra, skulle ønske det kom nye episoder! For det gjør det vel ikke? Synes det var så gøy å se forhistorien til parene og hvor sykt forskjellig fødslene var og hvor forskjellig de taklet det.

Dere burde se på de episodene av fødselsfotografen på Aftenposten! Åååå de er fantastiske!!!

Back
Topp