Nå er Trym snart 4 mnd og han sover fortsatt veldig lite på dagtid. Han trenger jo søvn og blir så ufattelig overtrøtt på kveldene. Å legge han alene i seng eller vogn fungerer ikke, da gråter han bare og roer seg ikke. Jeg kan noen ganger få bysset han i søvn, men legger jeg han da ifra meg så våkner han.. Å stå ved han og stryke på han nytter heller ikke, han må vugges hvis noe, kjøre bil eller trille tur, men da våkner han så firt vogn/bil stopper.. Dette resulterer i at jeg rundt kl 18 har en veldig trøtt baby som jeg da ammer, så rundt 19 bader og kler på pysj, ammer litt igjen og sovner han da så våkner han fort igjen. Så det som må til da er at jeg enten legger meg på sofaen med han og ammer i søvn eller gjør det samme i senga, da sovner han og kan flyttes på, men ikke før så sent som mellom 21-23 han trenger jo mye mer søvn på dagtid og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre!
Han våkner mellom 06.00-07.00 og er da oppe til ca 08 eller 09, så sover han enten til 10 eller 11, også er han våken igjen . Lenge. Begynner å bli trøtt rundt ett, sovner kanskje litt i to-tre tiden også våkner han etter maks 40 min og er da våken frem til det er natta
Hva kan jeg gjøre? Føler meg som ei dårlig mor nesten når jeg leser hvor mye søvn de trenger og ser hvor lite han får
Sent from my iPhone using BV Forum
Han våkner mellom 06.00-07.00 og er da oppe til ca 08 eller 09, så sover han enten til 10 eller 11, også er han våken igjen . Lenge. Begynner å bli trøtt rundt ett, sovner kanskje litt i to-tre tiden også våkner han etter maks 40 min og er da våken frem til det er natta
Hva kan jeg gjøre? Føler meg som ei dårlig mor nesten når jeg leser hvor mye søvn de trenger og ser hvor lite han får
Sent from my iPhone using BV Forum