Baby trekker dyna over hodet om natta

Bkno5854952

Andre møte med forumet
Har en bebis på 8.5mnd som begynte å trekke dyna over hodet når han holder på å sovne og når han er litt urolig om natta. Dette synes jeg er skummelt, har vært inne rett etter han har sovna og når jeg trekker dyna lengre ned, så kommer det et høyt gisp og han puster dypt inn... Pga dette tør jeg ikke ha han i senga si om natta (som er ca en meter) fra senga mi, men har han oppi med meg der jeg mye lettere kan fikse dyna hans underveis hele natta. Syns dette er litt slitsomt etterhvert, og skulle gjerne hatt tips til noe som gjør at han kan sove i senga si litt igjen. Tror og at det vil gjøre det litt lettere å kutte ned på nattammingene :)
 
Prøvd sovepose? Den kan han ikke sparke av og holder seg god og varm gjennom natta :)
 
Hvis han har sprinkelseng, så finnes det noen ringer med klips for å feste dyna med. Da kan dere tilpasse hvor den festes, og baby kan bare løfte den rett opp.
 
Takker for tips! Kjøpt sovepose på sparkjøp, og nå ligger han med den på og sovner forhåpentligvis snart :) Spent...
 
Sovepose er bra! Kanskje han trenger en bamseklut til kos?
 
Hvordan gikk det?
 
Back
Topp