Baby syk...

*GuroMoren*

Forelsket i forumet
det klør i fingrene mine nå.... litt rar måte å si det på, men jeg har så lyst på nr 2 nå.
det har ordet seg med økonomien, boforhold og med alt egentlig....[:D]
men er litt usikker om mannen min vil ha nr 2.
hmmm.... jeg veit liksom ikke helt hva han mener om dette.
vi har snakket om å få nr 2, å vi har tullet med at vi skal "gå å lage nr 2 nå"....
men når jeg fortalte han at jeg ikke hadde fått min uke. å at jeg nesten var 1 uke forsinket blei han helt stille.
så han kjørte til apoteket, også tok jeg testen. den var negativ [:'(]
men men.... naboen min skal ha en liten en i oktober. å jeg er sååååå sjalu, tenker at jeg vil også han en til nå. hadde det vært opp tl meg så kunne jeg "poppet" ut unger hele livet litt [:D] hehe....

(dette ble litt langt, kan man si.... he he.... [:-])

Først og fremst ville jeg vel snakket med mannen om dere ønsker flere barn.
Da kan du ta det derfra;

- enten glede deg masse over at dere skal prøve på nytt, eller
- glede deg masse over at dere faktisk har ett barn, - som dere kan gi masse kjærlighet og opperksomhet! [:)]

Forstår godt at man kan bli "sjalu" på andre gravide, om man ønsker det selv, men dersom mannen din ikke ønsker flere barn, er det bedre å bruke energien på den familien dere har, istedet for å bli grønn av sjalusi. Hi hi! [;)]
Jeg har selv lyst på ett barn til, men min samboer er ikke klar for det. Ialfall ikke nå, og trolig ikke før om noen år heller.
Derfor prøver jeg å dempe misunnelsen min, og heller glede meg masse over barnet jeg faktisk har fått sammen med min kjære! [:)] Må leve i øyeblikket, her og nå, og ikke drømme seg for mye bort i hva som kunne ha vært. Det prøver jeg iallfall!

Vi tok også en test for en tid tilbake, og sambo var kjempenervøs. Jeg husker jeg gråt litt, fordi jeg visste han ikke ønsket flere, men da spurte han hvorfor jeg gråt, og sa at det måtte jeg jo ikke.
Han sa også at da måtte vi iallfall legge husdrømmen på hylla. Så på en måte signaliserte han at han kunne ofret noe, selvom det ikke var planen. Testen var negativ da, og han ble litt lettet. Vi er enige om å vente med flere, vi prøver ikke.

Hvorfor ble mannen din stille? Er det positvt eller negativt?
Kanskje han også blir babysyk, når han får se magen til naboen din, og senere den lille nydelige babyen! [;)]
Det er jo naturlig å være litt baby syk da, og vi glemmer vel aldri første gang vi så barnet vårt. Det er jo helt herlig, og ikke rart man ønsker seg flere barn!
Kjempefint at dere har økonomi i orden da, det hjelper jo på det også! [:)]

Ønsker deg uansett lykke til! Og det er jo lov å være litt sjalu da. [:D]

Back
Topp