Baby svømming

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Da er poden meldt opp til svømmekurs. Noe som jeg har gledet meg til fra starten av svangerskapet. Må sies at jeg elsker vann. Så jeg håper poden vil også gjøre det. Men det er først og fremst for å gjøre han sikker på vann og svømming.

Flere som skal på baby svømming?

Jeg har lyst, men må bare finne ut når det skal være kurs først :-) gleder meg også til det, og har gledet meg lenge!

Vi har også meldt oss på :-) Bor ikke dere i Tønsberg, Aninee? Vi skal på sykehuset ;-)

Gikk sist, men den eneste babysvømming som er nærme her er veldig dyr :-/ Skal se meg rundt etter billigere alternativ, selv om det blir opp i mot en halvtime å kjøre. 2000 kr for 8 ganger er litt i overkant...

Tulla mi elsker å bade, så regner med babysvømming må falle i smak! :-)

Hvordan funker sånn baby svømming med tanke på bleier og sånt *føle seg dum* :P
Har lyst å se om det finnes noe sånt i nærområdet her hos oss, jeg takler egentlig ikke å vise meg i badedrakt rundt folk da, men er likevel noe jeg tidligere satt veldig pris på og har lyst å gi videre til mine barn :)

Har lyst å se om det finnes noe sånt i nærområdet her hos oss, jeg takler egentlig ikke å vise meg i badedrakt rundt folk da, men er likevel noe jeg tidligere satt veldig pris på og har lyst å gi videre til mine barn :)
De bruker sånne badetruser. Har fått beskjed om at friske barn ikke bæsjer i vannet, og tiss kommer i vannet sel med badebleie så det blir likt... :-)

Jeg har lyst. Men er usikker med tanke på at det vinter og kan være minus grader. Tenker at den lille kan fort bli forkjølet etter basseng besøket. Men ser at det er en fin aktivitet for henne så jeg skal tenke på det:)

Gikk sist, men den eneste babysvømming som er nærme her er veldig dyr :-/ Skal se meg rundt etter billigere alternativ, selv om det blir opp i mot en halvtime å kjøre. 2000 kr for 8 ganger er litt i overkant...
WOW. Her ligger prisen på 1800 kr for 12 timer svømming og 1 time info. Syntes det var No stift. Men ikke etter å ha sett ditt tilbud.

Tulla mi elsker å bade, så regner med babysvømming må falle i smak! :-)
Poden ser ut til å like å bade her hjemme men har lagt merke til at han ikke er glad i ekko lyder og høye toner så for se hva han syns om å være i svømmehall

Tror det blir en veldig bra opplevelse og trening for dere begge:) er i samme situasjon. Pleier å dra på badehallen på udugelige tider for å unngå for mye folk. Nå har jeg meldt meg opp på den nest beste besøk tiden lol:)

Jeg har lyst. Men er usikker med tanke på at det vinter og kan være minus grader. Tenker at den lille kan fort bli forkjølet etter basseng besøket. Men ser at det er en fin aktivitet for henne så jeg skal tenke på det:)
Gode klær og tørr bak ørene før man går ut:) kommer sikkert til å pakke poden inn i alt jeg kommer over med tepper når der er minus etter badetid:)

Back
Topp