baby-stelle- produkter

Babyline - bad : Bruker vi i badevannet når vi bader
Babyline - shampoo : Bruker vi i håret når vi dusjer, ca 2 ganger i uka
Dr.greve - dusj og bad : Bruker vi også i badevannet ( nettopp kjøpt denne)
coop ænglemark - olje : Smører vi kroppen med etter hvert bad, og etter jeg har vasket rompa etter stell.

Har også brukt natusan bedtime massasjesåpe ellerno , men denne trur jeg Emilie reagerte på, så den sluttet vi å bruke!

Vi bruker SebaMed baby serien. Og er kjempe fornøyd [:)] 

Babyline creme for å smøre på huden daglig (hadde Neutral Lotion, men den reagerte han på)
Natusan bedtime oil (smører den inn etter bad)
Neutral olje, bruker den av og til i badevannet
Natusan såpe og shampo til badevannet
Har også Natusan zinksalve liggende og som pudder bruker vi potetmel

vi bruker babyline produktene (såpe,olje,zinksalve,pudder osv) og neutral våtservieter

Dr.greve - dusj og bad er alt vi bruker. Har ikke smørt han med noen typer krem så langt. Har Dr.greve sinksalve liggende.
Skal få kjøpt shampoo snart, tenker det blir den til babyline.

ORIGINAL: awenka

hva med talkum?
eller babypudder??

Vi bruker ikke dette...

Vi bruker veldig lite produkter, bruker for det meste bare vann. Det hender vi bruker litt Neutral Babyolje hvis han ikke blir helt ren etter en full bleie [:)] Fikk noe som heter Buriti Baby (eller noe lignende) fra Body Shop til jul, tror det er en slags såpe/olje, den bruker vi i badekaret. Han har aldri hatt sår stump eller spesielt tørr hud. [:D] 

bruker minst mulige slike produkter, etter som både de på sykehuset og helsesøster anbefalte dette! de sa det ikke var bra for huden å begynne med masse ulike produkter, så vi holder oss til natusan babyolje i badevannet...ellers bruker vi bare vann til morgen/kveldstell[:)]

Vi bruker natusan shampo,libero babysåpe( hun bader hver dag,så bruker den hver 2-3 dag.), libero olje hver dag og enkelte ganger ved bleieskift hvis bæsjen sitter godt.
smører stumpen med inotyol eller dr.skjelbreids barnesalve og a krem på kroppen ved behov.

Bruker minst mulig produkter[:)]. Det vi bruker er Natursan badeolje og shampo, og fuktighetskrem fra Libero, vesla har et tørt parti i panna av alle ting, så det hender vi må smøre litt der, og da tar vi resten av kroppen samtidig om hun har bada. Vesla bader kun 2-3 ganger i uka.Har Natusan sinksalve liggenes, har bare brukt det et par ganger. Har også talkum,men tror ikke vi kommer til å bruke det. I såfall må hun være sår/varm[;)]

hvor er de pudderet eller potetmelet brukes??

Feks i hudfolder det har blitt litt sårt etter å ha vært fuktig. Eller i rompa, rundt tissen osv om det er sårt.

hvor er de pudderet eller potetmelet brukes??

Feks i hudfolder det har blitt litt sårt etter å ha vært fuktig. Eller i rompa, rundt tissen osv om det er sårt.

ok det skal jeg huske:)

ORIGINAL: Vinglete Venupi

bruker minst mulige slike produkter, etter som både de på sykehuset og helsesøster anbefalte dette! de sa det ikke var bra for huden å begynne med masse ulike produkter, så vi holder oss til natusan babyolje i badevannet...ellers bruker vi bare vann til morgen/kveldstell[:)]

sign

Bruker det jeg trenger av olje og såpe fra babyline,ellers bruker jeg helst vann.Og potetmel til talkum,funer som ei kule[:)]

Back
Topp