Baby sprinkle

Knottenk

Elsker forumet
Marshmallows 2022
Snøfnuggene 2025 ❄️
Flere her som venter nummer 2,3,4 eller 5, kanskje 6 som tenker å arrangere baby sprinkel? Kanskje noen som helst vil arrangere sin egen baby shower for nummer 1? Fikk babyshower i overraskelse sist, men nå med nummer to og flere venninner som får sin første tenker jeg at det er mer naturlig å invitere til en avslappet sprinkel :smiley-ashamed005 Tenkte p invitere mer vennepar og lage mer en samling der folk stikker innom for litt mat og kaker og ikke så mye leker.

Når tenker folk evt å arrangere det? Leser at sprinkle er vanlig å arrangere i uke 28-32. Jeg tenker at så fort desember kommer så er folk som regel veldig opptatt, så ser for meg kanskje i november. I slutten av november er jeg i uke 35 alt.
 
Ja , vi havner jo litt teit inn og med tre barn , mulig noe jobbing og jule mnd så har jeg lite tid . Det skal bakes , vaskes , pakkes julegaver , pyntes , juletrefest osv osv så november og ut er jo relativt full hvert år for min del . Ikke så viktig med baby shower . Altså det er jo veldig hygggelig . Og jeg koser meg jo . Men det var vel litt ekstra stas med nr en og to . Nå er det nr 4 ….
 
I jentegjengen min pleier vi kun å arrangere babyshower for første ungen :love2 Er jo da man mest trenger utstyr og mye ting også! Og da blir det mest rettferdig også at alle får hvertfall en uavhengig av hvor mange unger de skal ha. Jeg venter jo første så får arrangert av to venniner og har fått lov å velge dato for jeg hater overraskelser og vil helst være forberedt så jeg kan få pynta meg og føle meg fresh :Heartpink skal ha 2. helga i november, da er jeg vel rundt 30 uker. Tenker slutten av november/desember har folk nok med julestria til at de skal stresse med en babyshower i tillegg :smiley-ashamed004
 
Back
Topp