Baby spenner kroppen

Mamma842

Forelsket i forumet
Noen som har opplevd at baby spenner hele kroppen? Vår lille gutt spenner seg mange ganger daglig, varierende hvor "påvirket" han er av det. Noen ganger kan han se på meg og le (hvis jeg f eks kiler han), noen ganger er han fjern.. Veldig ofte er dette i forbindelse med at han er trøtt.

Har vært til lege, og har blitt undersøkt for både epilepsi og refluks, men uten noe forklarende svar.

Noen som har vært borti noe lignende? Kunne det være en ide å gå til kiropraktor/manuellterapeut?

Han er 8 mnd, har pågått siden han var 5 mnd.

Her var mini som en liten fjær fra fødselen av. Altså en slik i metall med godt spenn i, ikke slike fuglefjær.

Vi tok henne med til leger og fysio uten å finne svar. Kiropraktoren fant låsningen med en gang. 5 behandlinger og vips hadde vi en ny unge.

Vil helt klart anbefale kiropraktor. De får jobben gjort. Mye raskere enn de andre til sammen.

Jeg vil ikke skremme deg, men må fortelle om min sønn som hadde kramper.

Han hadde det når han var nyfødt og i ca seks mnd. Vi viste ikke det da, men han har et syndrom vcfs eller di George syndrom. Krampene kom pga kalium mangel, noe som er vanlig ved syndromet. Vi fortalte ikke dette til noen, da han hadde så mange andre problemer også, men leste om det når han fikk diagnosen som to-åring og la sammen to og to. Disse krampene var vist ikke farlige, men veldig skremmende. Han ble blålig i huden pga oksygenmangel og gråt veldig etterpå. Send meg gjerne en pm om du lurer på noe ;)

Eldste her var og sånn, og vi gikk og til kiropraktor og det hjalp masse etter noen behandlinger.

Back
Topp