Baby sparker så mye at jeg får kynnere

Solbæra

Forelsket i forumet
Den siste uken har sparkene blir nye tydeligere og når jeg legger meg ned enten på sengen eller sofaen for å slappe av, begynner baby å sparke mye, og jeg merker etterhvert at jeg får kynnere av det. Det er ikke vonde kynnere, jeg bare kjenner at livmora strammer seg og slipper opp etter ca 1 minutt. Jeg er uke 23.
 
Mye kynnere her og, spesielt når jeg sitter i ro! Tenkte jeg skulle ta det opp med jm neste uke:)
 
Jeg har begynt å få kynnere ved anstrengelser :)
 
Jeg har også mye kynnere, både når jeg er i aktivitet og når jeg slapper av. Som oftest slipper det taket ganske fort men opplever også at kynnerne varer en stund. Blir ofte bekymret og redd for å gå i for tidlig fødsel pga dette, spesielt når de varer lenge. Har til og med vurdert å ringe lege siden jeg er så bekymret :sorry: Jeg merket kynnerne allerede i uke 16.
Bekymringene tar aldri slutt :wtf:
 
Jeg er sykemeldt på grunn av kynnere, ble sist lagt inn i uke 32 pga avkortet livmorhals. Og da hadde jeg ikke kjent kynnerene ;)
 
Jeg har også kynnere, noen ganger vonde. Det hadde jeg sist svangerskap også, hadde så mange at de trodde jeg hadde rier på sykehuset, og ble lagt inn til observasjon en natt. Men de påvirket ikke åpning, og etter alle disse kynnerne gikk jeg likevel 8 dager over termin :playful:
 
Jeg har også kynnere, (21+4), men hatt det i noen uker allerede. Begynte med at jeg våknet om natten/morgen av det. Nå kommer det både når jeg slapper av og er i mer aktivitet.
 
Hatt kynnere veldig lenge, ble litt mindre etter behandling av uvi. Men får kynnere så fort jeg går nesten, syns det er ubehagelig/slitsomt noen ganger siden det allerede er mye nedpress når jeg går... Så sitter /ligger endel å hviler..
 
Back
Topp