baby-spark

lillibell

Flørter med forumet
ligger her på sofaen og koser meg med mange men svake babyspak[:)][:)] kjenner dere noe eller???

Nei [:o] den teite morkaka ligger iveien! [:@] men kjenner når hun gnir hodet sitt da.. men ser fram til spark ja.. [:D]

Kjenner litt noen ganger, men ikke hver dag. Et lite spark nå og da... Gleder meg til det blir mer liv![:)]

Jeg blir bekymret om det går noen timer utpå dagen uten at jeg ikke kjenner noe... Deilig å kjenne rene spark og ikke bobler...

idag ar tuppa mi vært kjempe rolig... ikke merka noe idag
men det kommer vel som vanlig når jeg legger meg [8D]

ORIGINAL: Vanilje

Drikk noe cola før du legger deg, det gir resultater [:)]

ORIGINAL: Alicia

hehe been there - done that[;)][8D]

ORIGINAL: Alicia

hehe been there - done that[;)][8D]

Kjempe bra snuppa [:)]
Gleder meg til jeg kan kjenne spark på magen din... for nå begynner den å bli stor [:D][8D] så morro

hehe ja den begynner å få litt str. inni der nå?
når kjente du spark utenpå, sånn ca?
regner ikke med at det skjer med det første akkurat men er litt nysgjerrig[:D]

Jeg kjenner han et par ganger daglig.. Det er så deilig!! Kiler litt![:D]

har ikke kjent noen spark enda,men sånn romling hvis man kan kalle dett det... hehe
skal til ultralyd på mandag 2.oktober så håper at alt er bra.. at det bare er at h#n ligger mot ryggen min...

Kjenner godt sparkene nå. Tror han er en vilter krabat. Er spesielt vilter på ettermiddagen og når jeg legger meg på kvelden. :) håper han blir litt rolig ihvertfall når han kommer ut..hihi[:D]

Kjenner svake spark, ikke like mye hver dag men koser meg med at de blir sterkere og sterkere. Har kjent liv de 3 siste ukene. [:)]

Det er så moro å kjenne liv! [:D] Sparkene blir stadig kraftigere også. Gleder meg til pappaen kan kjenne også...[:D]

Jaa.. kjenner masse liv, ser det utenpå magen også.. Og pappaen har kjent den lille sparke[:D] utrolig moro!!

Min lille sparker nå. Håper han sparker senere idag og eter job så pappan får kjent!

Jeg kjenner masse spark og bevegelse inni magen hver dag og igår kjente jeg for første gang svake bevegelser utenpå magen [:D][:D] Det var utrolig artig[:D][:D] Håper jeg får kjenne det idag og [:)][:)]

Ja!!! Har endelig begynt å kjenne snuppa! Men må innrømme at det måtte et par karameller til før det ble ordentlig livat der inne[&:] Og nå stopper det jo ikke[:D]

Back
Topp