Baby sover bare i sjal

Kisskine

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Har en baby som kun sovner hvis jeg bærer henne i sjal på dagtid. Her kan hun sove opptil 3,5t lange blunder. Hvis jeg ikke bærer henne i sjal på dagtid vil hun ikke sove, blir grinete og overtrøtt. Hun er også vanskelig å få til å sove på kvelden, ganske grinete og klart trøtt men finner ikke roen til å sovne selv. Mitt spm er: gjør jeg meg selv en bjørnetjeneste når jeg bærer henne i sjalet store deler av dagen? Er redd hun ikke skal klare å sove for seg selv etterhvert..

Oi, er det jeg som har skrevet denne posten? Husker ikke at jeg har gjort det.. :p

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sniker fra juli.:) min sov kun i sjalet når til han var rundt åtte uker. Nå kan han sove overalt, men må ammes i søvn eller vugges. Absolutt ingen sovebaby, kun.3 timer søvn oppdelt på dagen. Men jeg synes det er bedre enn å gå rundt med mini på seg hele tiden. Tuuungt!

Det begynner å hjelpe seg litt her, han kan sove i vogn , babyhuske eller bil hvis jeg dysser han i søvn før han ligger der og det må være bevegelse hele tiden.. :p så kanskje det ikke var så mye forbedring.. ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Topp