Baby sound B Fetal doppler

mairo88

Betatt av forumet
http://www.echostore.com/fetal-doppler-baby-sound-b.html

Har kjøpt en slik en av ei på finn.no.. Noen som har erfaring med disse?
Står at man kan høre hjertelyden fra så tidlig som 10-12 uker, men hun jeg kjøpte den hos sier hun tror det er for tidlig å høre noe nå. Jeg er 11+2 i dag. Hun skulle sende den på mandag så er nok i uke 12 når jeg får den.
Noen som har hatt en sånn her og husker dere hvor tidlig dere hørte noe? [:)][:)][:)]

Dytter for deg[:)]

Jeg skal låne søsteren min sin, skal hente den i morgen :) Har ikke prøvd den ennå.
Kan gi tilbakemelding når jeg har fått prøvd den :)
Jeg "prøvde" den da søsteren min var gravid, hørte hjertelyden veldig godt :) Jeg er usikker på hvor tidlig man kan høre den da, det er kanskje litt individuelt også.

Jeg er 10+4 :)
En vennine av søsteren min hadde lånt den nå, hun kunne ikke finne den i uke 12.. Mener å husker søsteren min fant den tidligere.

Okei [:)] Det er helt sikkert forskjellig fra person til person [:)]
Jeg er 11+3 i dag.. Får den sikkert ikke før jeg er 12 uker, så satser på at jeg kan høre noe da [;)]
Men må få høre fra deg om du kan høre hjertelyden til din lille spire i morgen [:)] Blir nok spennende!

Skal gi tilbakemelding :)
Jordmoren sa det var viktig at vi ikke ble engstelige om vi ikke fant den. Det er ikke alltid like lett å finne

Ja, men tror ikke det blir så lett da[8D][8D]
Kommer nok til å bli litt bekymra om jeg ikke finner den uansett jeg..

de fannt ikke min hjertelyd før i uke 14 pga han lå så frykeliiig langt nede i magen, så ingenting og bi bekymra førr:)) Men husk og leit så langt ned på magen som det bære gå annt, husk at han eller ho bære såvidt e oppførr skambeinet:P

Nå har jeg hentet doppleren! Jeg prøvde den først med venninna til søsteren min, hun er også gravid. Fant da bare min egen hjertelyd.. så fikk jeg høre hjetelyden til hennes, slik at jeg skulle ha noe å sammenligne med. Det slår jo mye raskere.
Så nå la jeg meg på rygg, for å prøve å finne den. Først fant jeg min, så var det helt stille en stund, så flytta jeg litt på den, og der!! Den lille spiren!! Jeg kunne høre det tydelig! måtte trykke den ganske langt inn mot magen da, hehe.. men det var herlig å høre <3
Jeg er nå 10+5 :)

åhh, så herlig <3
Fikk melding om at hun jeg kjøpte den hos, sendte den i formiddag, så har den vel i løpet av ett par dager :D
Gleder meg som en unge!! [8D][8D]

Tror jeg hadde flaks da! Prøvde å finne den igjen nå, men nå fant jeg den ikke. Lille spiren han gjemt seg! Men nå vet jeg i alle fall at det er liv der :)

Hmm.. Leste en  plass at det er lettest å finne hjertelyden til spiren etter at man har spist eller på kvelden.

Jeg fikk min i posten i dag allerede! Etter litt "søking" fant jeg hjertelyden til min lille spire <3
155 slag i minuttet! Herlig å høre! [:D]

Så bra :D Det er fantastisk å høre! Med meg var det så svakt ennå at det var vanskelig å holde den på riktig plass så jeg fikk telle. Jeg missta den så lett.
Jeg fant den igjen i dagtidlig før jeg hadde spist. Etter jeg hadde spist fant jeg ingenting.. Men siden den er så liten ennå, er det vel alt ettersom hvordan den ligger osv.. Den svømmer vel rundt der. Så har ikke livmoren min komt helt over skambenet heller.

Okei [:)] Jeg har en sånn som det står på displayet hvor mange slag i minuttet det var [:)]
Fant ut hvor jeg måtte holde den for å høre det best, men det er kanskje forskjellig for hver gang [8D]
Kommer sikkert til å bruke den flere ganger om dagen [;)]

Back
Topp