Baby Som vil opp og fram!

lykkeliten90

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
lille her er fint ferdig med å være liten baby og ligge fint i fanget- her skal vi opp og fram!:p Om jeg legger han flatt, klarer han faktisk løfte hode og hele overkroppen ( ser ut som han tar situps!:D) og hvis jeg holder han i hendene, drar han seg opp til han sitter, og noen ganger også videre opp og skal stå:eek: flere med utålmodige babyer som vil opp og fram?

Oi, så flink!:) hvor mange uker han?:) frøkna her klarer ikke å løfte seg opp når ho ligger flatt:p men snur seg fra rygg til mage. Og fra rygg til siden:) er sterk i beina og vil helst "stå". Lille er 12 uker i dag:)

Mi lille tuppemor er også veldig frempå. Skal helst ha med seg alt som skjer, vil stå på beina og elsker å trene på å rulle selv om hun ikke klarer det helt selv enda. Drar seg også frem med armene.. Veldig nysgjerrig! 11 uker :-)

Her er vi også veeeldig frempå :o har vært det en god stund faktisk :-) Skal bare sitte å stå å hoppe i fanget, løfter til å med hodet sitt når jeg løfter han opp av stellebordet eller fra gulvet :o Og når han sitter i vippestolen så hender det seg at han holder nakken å hodet frem :o

Min er 10 uker i morgen og han har nesten bare villet stå i 2-3 uker allerede:O han har begynt å løfte seg opp og nesten klare å sette seg opp hvis han f. Eks ligger på en pute i sofaen:O blir helt satt ut jeg, hvor han det blitt av babyen min!? Storesøster var helt lik, krabba rundt i full fart fra hun var 5-5,5 måned

Akkurat det samme her, og vært sånn lenge... Ingen litenbaby lenger... Nekter å sitte/lugge bakover... Skal frem og opp. Aller helst stå. Går framover i fanget eller skal hoppe eller klatre oppover den han sitter hos :) holder hodet helt selv nå uten problemer og løfter hele overkroppen og hode når han ligger på ryggen... Så fascinerende å se på og så skremmende hvor fort tiden går og hvor raskt han utvikler seg...

Samme her :) opp og fram, helst skal alt skje stående eller sittende. Blir sint om han må ligge - fikk til å rulle fra rygg til mage for første gang i dag :D

Blitt sterkere i nakken, men helsestasjon så på 3 mndr kontroll sist uke at han må tilbake til manuellterapeut for behandling. Har fortsatt noe skjevhet i nakke/ rygg. Det gjør nok at han ikke synes det er så behagelig å holde hodet i noen posisjoner. Pga ferieavvikling på fysio, har vi ikke fått time før medio juli dessverre. Leeenge å vente.

Han er veldig nysgjerrig da, vil gjerne se alt som skjer. Det skjønner jeg godt! Ikke så spennende med tak liksom ;-)

Oi, så flink!:) hvor mange uker han?:) frøkna her klarer ikke å løfte seg opp når ho ligger flatt:p men snur seg fra rygg til mage. Og fra rygg til siden:) er sterk i beina og vil helst "stå". Lille er 12 uker i dag:)
Hm... Nå må jeg tenke meg om... Har mista tellinga på uker, men blir tre mndr den 11. Juli:p så flink som klarer å rulle allerede! Mini her prøver veldig! Men ikke helt knekt koden der:) Klarer fra mage til rygg, men usikker på om det er bevisst, eller at han velter:p

Min lille pudding tar livet helt med ro, og det synes jeg er deeeeilig :P

Han blir tidsnok stor, så jeg er bare glad til at han vil ligge på brystet og kose eller ligge i armkroken. :)

Men han er sterk, så ruller seg over på siden og kan godt sitte litt oppreist på fanget for å se. Kan også bære han på hofta og merker det avlaster armene godt. ☺️

Guttene tar livet som det faller seg her. Liker godt å ligge på magen og kaver fælt for å komme seg fremover, men kan også gjerne ligge inntil og kose. De er jo egentlig bare to mnd korrigert, så har ingen hastverk med å få de opp og frem enda.

Guttene tar livet som det faller seg her. Liker godt å ligge på magen og kaver fælt for å komme seg fremover, men kan også gjerne ligge inntil og kose. De er jo egentlig bare to mnd korrigert, så har ingen hastverk med å få de opp og frem enda.
Har heller ikke noe hastverk med det! Er nr 3, og sansynligvis siste her, så nyter at han er liten, og vil helst stoppe tiden til tider, for den raser jo avgårde!

Hm... Nå må jeg tenke meg om... Har mista tellinga på uker, men blir tre mndr den 11. Juli:p så flink som klarer å rulle allerede! Mini her prøver veldig! Men ikke helt knekt koden der:) Klarer fra mage til rygg, men usikker på om det er bevisst, eller at han velter:p
Frøkna her ruller også fra mage til rygg ved å lene seg bakover slik at tyngdekraften tar over. Men fikk beskjed fra fysio om å ikke la henne gjøre det da det ikke er bra for ryggen dems. Bør viste vente til 7-8 måneder før de kan rulle riktig.

Her sitter, står og ruller hun rundt. I går krøp hun tilogmed litt :o føler hun er veldig tidelig med alt nå. Storesøster var ikke så rask

Her sitter, står og ruller hun rundt. I går krøp hun tilogmed litt :eek: føler hun er veldig tidelig med alt nå. Storesøster var ikke så rask
Oi!? Hvor gammel er hun? Mini her Har nettop begynt å rulle fra rygg til mage, men går lenge mellom hver gang han kommer helt rundt. Ruller mye til siden og ligger der å kaver:p vil også opp å stå, sitte osv, men klarer ikke dette selv! Hehe:p mini her er 3 mnd

Oi!? Hvor gammel er hun? Mini her Har nettop begynt å rulle fra rygg til mage, men går lenge mellom hver gang han kommer helt rundt. Ruller mye til siden og ligger der å kaver:p vil også opp å stå, sitte osv, men klarer ikke dette selv! Hehe:p mini her er 3 mnd
Hun er 3 mnd. Hun hater å bare ligge på ryggen så er alle andre veier :p men er veldig uvant da storesøster var ikke tidelig ute.

Back
Topp