Baby som turner

• Trådstarter Trådstarter Luna30
  • Opprettet Opprettet
L

Luna30

Guest
Når babyen er veldig aktiv i magen så kjennes det ut som om vannet mitt skal gå:laughing002
Flere som kjenner på dette? Må bare sitte stille å holde pusten:p

Når babyen er veldig aktiv i magen så kjennes det ut som om vannet mitt skal gå:laughing002
Flere som kjenner på dette? Må bare sitte stille å holde pusten:p
Jeg har en turner der inne. Pluss at han hikker så voldsomt. Blir sliten jeg. Kjenner på noe greier der nede, vil kanskje beskrive det som nedpress. Hvordan kjenner det ut at vannet skal gå?

Jeg har en turner der inne. Pluss at han hikker så voldsomt. Blir sliten jeg. Kjenner på noe greier der nede, vil kanskje beskrive det som nedpress. Hvordan kjenner det ut at vannet skal gå?
Kjennes ut som at noe er på tur ut, det stikker ikke eller noe men... :laughing002 sikkert nedpress jeg kjenner men syns det minner meg om når vannet mitt gikk sist:p

Har hatt det slik stortsett hver formiddag og kveld/natt. Såpass heftig at jeg har tenkt han må roe seg ned før jeg blir gal, men etter 24 timer (igår+i natt) med veldig lite bevegelser og dermed bekymret for at noe skulle være galt- så er jeg overlykkelig nå som aktivitetsnivået er normalt igjen <3
(Var inne på føden for å sjekke og få ro i sjela i dag)

Back
Topp