Baby som svetter om natta

Bkno3065662

Blir kjent med forumet
Har en jente som blir så veldig varm om natta. Mest rundt hodet/nakken. Hun ligger i en vanlig pysj fra kappahl uten sokker. Har sval sommerdundyne over. I senga så er det en madrass , overtrekksmadrass( sånn tynn som kan vaskes og laken. Noen andre som har samme problem ? Hva skal jeg gjøre? Er det dumt å la henne ligge i pysj med korte armer/bein nå? Er jo så varmt ute om dagen så blir så usikker.

Min lille pike ❤️

Er ikke dumt å la henne ligge i kort pysj i varmen. Mine 2 sover i bare bleien med en tynn dyne.
Vurderer å bytte ut dyna med helseteppe og ha på en tynn kortermet body hvis det blir varmere på natta.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

hvor varmt har dere det på soverommet? hos oss blir det veldig varmt nå når solen står på og det er varmt ute, er ca rundt 22-23 grader til vanlig hos oss. Baby sover i bomullspysj med lange armer og bein, han ligger på lammeskinn og har enten tynn dyne over seg (kun opp til magen) eller bare helseteppe. Er babyen din varm og svett så ville jeg fulgt det og kledd på henne mindre, eventuelt brukt teppe istedefor dyne :)

Vi bruker enten pysj med korte armer og ben eller pysj med lange armer og ben. Også har han dyna opp til livet. Han er veldig varm av seg. Aldri kjent at han er kald.

hvor varmt har dere det på soverommet? hos oss blir det veldig varmt nå når solen står på og det er varmt ute, er ca rundt 22-23 grader til vanlig hos oss. Baby sover i bomullspysj med lange armer og bein, han ligger på lammeskinn og har enten tynn dyne over seg (kun opp til magen) eller bare helseteppe. Er babyen din varm og svett så ville jeg fulgt det og kledd på henne mindre, eventuelt brukt teppe istedefor dyne :)

Sola står på hele dagen så tipper det ligger på samme temp hos oss som hos deg. Men Jar luftet godt så tror det blir rundt 20 grader om natta. Har åpnet et vindu som får stå åpent i natt i naborommet og hun har dyna kun opp til magen. Får se hvordan det blir. Er redd hun blir kald på armene hvis hun sover i pysj med korte armer og bein..

Min lille pike ❤️

Ville heller byttet ut dyna med et helseteppe. Du kan prøve å legge henne på lammeskinn - det er varmeregulerende og fuktabsorberende. Pysj i ull eller ull/silke-blanding er også varmeregulerende og fuktabsorberende. Men da tynne luftige ullplagg og ikke vintertøy.

Sent from my iPhone using BV Forum

Min har ligget i kortermet bomullsbody og dundyne. Da jeg har våknet har jeg gått bort å kjent på armene som stikker ut av dyna. De er varme og gode. Men da er det godt over 20c på rommet også

Februar -14 mamma <3

Back
Topp