Baby som snur seg mye i magen

Fiolblomst

Andre møte med forumet
Hei!
Flere som har en baby som fortsatt snur seg mye i magen? Er 27+6 i dag, og fortsatt så snur baby seg i magen med jevne mellomrom. Merker godt at sparkene går nedover istedenfor opp i ribbeina. Og at bevegelsene blir annerledes. Hvordan har dere det?

Hei!
Flere som har en baby som fortsatt snur seg mye i magen? Er 27+6 i dag, og fortsatt så snur baby seg i magen med jevne mellomrom. Merker godt at sparkene går nedover istedenfor opp i ribbeina. Og at bevegelsene blir annerledes. Hvordan har dere det?
Er ei uke kortere på vei, men fortsatt god plass og snur seg lett enda.

Min snur seg også mye. Vanskelig å kjenne leie ennå for han har tydeligvis god plass der inne! Det sa jordmor også, for en uke siden. 28+0 i dag. Tror det har litt å si på plassen om man har vært gravid før :)

Dette er min tredje, så tror også at han har mye plass inni der ja. Kan ikkje huske at de to andre snudde seg så mye, men ting går jo fort i glemmeboken. :hilarious: Bare forferdelig irriterende når han sparker nedover hele tiden :confused:

Dette er min tredje, så tror også at han har mye plass inni der ja. Kan ikkje huske at de to andre snudde seg så mye, men ting går jo fort i glemmeboken. :hilarious: Bare forferdelig irriterende når han sparker nedover hele tiden :confused:

Spark nedover er de verste, særlig når de er retta litt bakover :hilarious:

Snur seg en del enda, her også. Ligger både med hodet opp, ned og til en av sidene. Mye romstering :p

De snur seg gjerne flere ganger om dagen frem til de fester seg eller til det blir dårlig plass. det kan også være armer som slår du kjenner. Både armer og bein beveges med kraft inni der :)

Denne gangen kjenner jeg bevegelser over hele magen, kan kjenne helt oppe på venstre side og helt nede mot høyre, samtidig. Ekstremt aktiv frøken (som kjennes ut som hun er minst en meter lang allerede:p).

Har en sprellende fyr inni her som flytter seg mye ☺️ Masse spark rundt navelen og oppover, og plutselig får jeg noen rett i blæren etterpå. Skal på 3D ultralyd på torsdag og er spent på hvordan han ligger da!

Godt å høre at dere også har aktive babyer. Min ligger stort sett med beina opp, men så snur han seg gjerne og blir liggende og sparke nedover 1-2 dager før han snur seg opp igjen med beina. :laughing002

Mine har ikke snudd seg, dessverre. Og jo lenger de vente, desto mer usannsynlig er det at de gjør. Tvilling 1 ligger i seteleie og har gjort det hele tiden. Snur han ikke seg til uke 30 ish har han ikke plass til å snu seg i det hele tatt. Og da blir det mest sannsynlig KS. :/

Mine har ikke snudd seg, dessverre. Og jo lenger de vente, desto mer usannsynlig er det at de gjør. Tvilling 1 ligger i seteleie og har gjort det hele tiden. Snur han ikke seg til uke 30 ish har han ikke plass til å snu seg i det hele tatt. Og da blir det mest sannsynlig KS. :/
Blir du i så fall satt i gang i uke 38?

Blir du i så fall satt i gang i uke 38?
På SUS blir man satt i gang uansett i uke 38 med tvillinger. :) Så jeg vet at jeg ikke går til termin. Men er så stor allerede at jeg tviler på at jeg må vente så lenge uansett. Jeg tenker nok de kommer senest i januar. Bare ikke håper at de bestemmer seg for å komme i 2020. :)

Her er det mest spark i nedre del, litt oppe. Men har morkaken forran, så kjenner sikkert mindre. Er høy og tror at baby dermed har god plass
Når er det de legger seg opp ned og blir der?

Hei!
Her snurres det i ett sett. Hvor lenge varer det? Husker ikke fra sist :)

Her er det mye bevegelser! Har vært på ultralyd i dag og da lå den lille på tvers, med hodet mot høyre, rumpa mot venstre og beina pekende nedover. Er i uke 25 og fikk beskjed om at her kunne det utføres akrobatikk i mange uker enda

Snur seg hele tiden her, men kjenner hun ligger mye i seteleie. Er 26+5 så kan snu seg i mange mange uker enda.

Ingen av mine andre to har festet seg. Nummer 2 lå i seteleie når jeg skulle settes i gang i uke 37/38. Snudde seg selv dagen etterpå. Snudde seg frem og tilbake hele veien, ble betegnet som ustabilt leie. Født 38+0 i hodeleie :)

Snur seg hele tiden her, men kjenner hun ligger mye i seteleie. Er 26+5 så kan snu seg i mange mange uker enda.

Ingen av mine andre to har festet seg. Nummer 2 lå i seteleie når jeg skulle settes i gang i uke 37/38. Snudde seg selv dagen etterpå. Snudde seg frem og tilbake hele veien, ble betegnet som ustabilt leie. Født 38+0 i hodeleie :)
Min første snudde seg også seint. Fryktet setefødsel, men snudde seg plutselig i uke 37 :playful: Aldri vært redd for fødsel, men livredd KS og hadde ikke lyst på setefødsel :facepalm:

Min første snudde seg også seint. Fryktet setefødsel, men snudde seg plutselig i uke 37 :playful: Aldri vært redd for fødsel, men livredd KS og hadde ikke lyst på setefødsel :facepalm:

Var slik med min første og, men hun snudde seg til hodeleie en uke eller to før fødsel. Lillesøsteren snudde seg dagen før.
Denne lille her sitter stort sett i seteleie fortsatt, noen ganger tverrleie tror jeg.

Var slik med min første og, men hun snudde seg til hodeleie en uke eller to før fødsel. Lillesøsteren snudde seg dagen før.
Denne lille her sitter stort sett i seteleie fortsatt, noen ganger tverrleie tror jeg.
Håper denne også snur seg - de har vel svømmebasseng der inne lenge da :playful:

Back
Topp