Baby som reagerer på mors mat

KatlaJ

Glad i forumet
Dere som ammer og har merket at babyen reagerer på noe dere spiser, hvor lang tid har det gått fra dere har spist det til babyen har reagert??
Jeg spiser akkurat hva jeg har lyst på og så har jeg lurt par ganger på om jenta mi reagerer på et eller annet jeg har spist men da vet jeg ikke hva av det jeg har spist det kan være.
Hun griner så å si aldri me klager litt innimellom og det er da jeg har lurt. Også bæsjer og promper hun veeeldig mye, men det kan jo være helt vanlig.
 
Her har hun kun reagert på løk, og da var det ingen tvil om at hun reagerte. Hun fikk skikkelig mageknip. Det kom egentlig ca 1 time etter første amming etter jeg hadde spist selv.
 
Dere som ammer og har merket at babyen reagerer på noe dere spiser, hvor lang tid har det gått fra dere har spist det til babyen har reagert??
Jeg spiser akkurat hva jeg har lyst på og så har jeg lurt par ganger på om jenta mi reagerer på et eller annet jeg har spist men da vet jeg ikke hva av det jeg har spist det kan være.
Hun griner så å si aldri me klager litt innimellom og det er da jeg har lurt. Også bæsjer og promper hun veeeldig mye, men det kan jo være helt vanlig.

Høres ut som gutten min det her :p
 
Jeg har også spist det jeg vil sett bort ifra kål og løk, men min lille har kavet uvanlig mye på søndager, om det er tilfelig vet jeg ikke men kommer til å droppe brus og spise litt mindre godis til lørdag (som er eneste endring i matvanen min) og se om det er sukkeret som gjør det. Om det er det er det jo et døgn senere det får utslag hos han.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg har spurt hs og hun sa at barnet vil reagere ganske radkt etter amming. Og ikke dagen etter, som jeg trodde:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp