Baby som presser utover

*Høna*

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Augustlykke 2015
Er det mange av dere som har babyer som presser mye?
Jeg aner jo ikke hvilken vei lillegutt ligger, men han presser
veldig ofte enten rumpa eller hodet oppover mot ribbeina mine,
enkelte ganger kjennes det ut som han presser seg gjennom magen
[8D][:)]

Han liker seg fortsatt best på høyresiden av magen, og når jeg kjenner etter ved ribbebeina så kjennes det ut som føtter eller armer.. er hvertfall noe tynt [8D] 

Her presses det hele tiden så å si. Jeg er så lei! Det er utrolig vondt. Hun presser både hodet ned og føttene inn i siden min. Skikkelig urokråke jeg har i magen [8D]

Han presser veldig! Er nesten så jeg lurer på om han tror han kan komme ut gjennom magen nå[8|]
Plutselig stikker det en fot eller rumpe ut, og det buler alle veier[8D] Noen ganger gjør det vondt
og.. Babygull er ikke helt snill med mamsen sin nei [8D][:)]

ORIGINAL: Tonjeoglillegutt

Han presser veldig! Er nesten så jeg lurer på om han tror han kan komme ut gjennom magen nå[8|]
Plutselig stikker det en fot eller rumpe ut, og det buler alle veier[8D] Noen ganger gjør det vondt
og.. Babygull er ikke helt snill med mamsen sin nei [8D][:)]

Må være litt ramp før de kommer ut vettu [;)]
Til tider er det veldig ubehagelig/vondt, må jo
stoppe opp med det jeg driver med og puste meg
gjennom det..hehe [:)]

Ja eg har to stk. som preser hver sin vei... Det er veldig ubehagelig til tider. Er nok et tegn på at de har litt mindre plass inni der :)

Har hatt ens tor klomp som presser oppover mot ribbeina. fikk berefta at det var rompa på ul her om dagen... rare jenta. åsså sparke ut mot siden, gjerne høyre side. og presse ned mot bekkenet. Og gjerne presse rompa rett ut på magen, føles som hun prøver å komme seg ut... hehe....
Og nå presser det sykt nedover, nesten så det gjør vondt... blir helt satt ut jeg... Jaja. Får vel legge meg nedpå litt... kanskje det roer seg

Min lille tror jeg elsker å presse stompen rett utover, gjør det titt og ofte. Snedig å se på magen når han gjør det :-)

jada..han her presser også...har ikke merka så mye til at han presser seg i ribbena enda, men veldig ut til sida, spesielt høyre side [:)] men det er ikke noe smertefullt her i gården..synes det er moro å følge med på magen når han holder på som verst[:D]

Ja, her presses det litt rundt omkring.. Selv når jeg står og går. Opp i ribbeina, ut på siden og ned, så her strekkes det i alle kanter[:)]

Presser her også. Han ligger på tvers på her kommer det stort sett en kul på venstre siden av magen.
Er ganske så ubehagelig på det verste... Blir nesten så jeg holder igjen på utsiden..hehe![;)]

han ligger nesten bare på høyre side her.. og dytter rompa/hode opp i ribbeina HELE  tiden.. je har så vondt i ribbeina på den siden at det avogtil gjør vondt å puste.. [:)] må si je gleder meg til han kommer nå.. [:)] bare få uker igjen.. 

Ja her presses det utover og ja..trur det er ryggen og rompa...
Han ligger med hodet ned,så beina er stdig opp i ribbebeina mine[:D]
Så "bokser" han meg ofte i blæra,hehe[:D]Da er det best å ikkje måtte tisse,da kan det fort gå gale[:D][:D]

ORIGINAL: Susa85

Ja, her presses det litt rundt omkring.. Selv når jeg står og går. Opp i ribbeina, ut på siden og ned, så her strekkes det i alle kanter[:)]

Her presses det også, magen buler skikkelig til tider[:)]. Når jeg stryker på rompe, rygg eller hva det er så presser hun enda mer, akkurat som hun synes det er godt jeg stryker på henne[;)]

Han trykker hodet ned i bekkenet og på blæra.
Rompa presser han opp i mellomgulvet mitt så jeg nesten
må gispe etter luft, spesielt om jeg bøyer meg framover.
Ryggen presser han ut på venstre siden, beina i høyre
ribbeina, og hendene romstrerer snodig der nede [:o][8D]

Er HELT klar for å få han ut [8D]

Her presses det også mye utover. Det har hun holdt på med lenge.

Back
Topp