Baby som plutselig sover masse en dag

Dunja

Forelsket i forumet
Hei
Hvordan er det med babyene deres, sover de plutselig mye enkelte dager? I dag sover lillegutt hele tiden. Jeg gir han mat innimellom, men han spiser da også nærmest i søvne. Sovet hele natten fra ca 23. Så oppe 20-30 min i halv 08-0830-tiden. Så våknet han litt da jeg tok han ut av bilen i 11-tiden, men sovnet igjen med en gang. Og nå har han sovet siden, klokken er nå 14.30. Spiser, men ikke antydning til at han tenker våkne noe mer.

Han har hatt en sånn lignende dag tidligere.

Normalt?
 
I forrige uke hadde jenta mi to sånne dager på rad!
 
Nyt de dagene! Skjer her også innimellom. Spesielt hvis hun har sovet lite dagen før. Så lenge babyen legger på seg, ikke har feber, og alt ellers er bra, så hadde ikke jeg bekymra meg. Min sover ofte gjennom hele natta, har vanligvis en ca 3 timers sammenhengende lur på dagen, og elsker å sove.
 
Igår sov gutten 2.5 timer på formiddagen,så en time midt på dagen for så å sovne igjenn kl 17.30 å sove til klokken 01.30 på natta :angelic: ble nokså paff.. fikk mat og ny bleie å sov vidre til klokken 7.
 
Igår sov gutten 2.5 timer på formiddagen,så en time midt på dagen for så å sovne igjenn kl 17.30 å sove til klokken 01.30 på natta :angelic: ble nokså paff.. fikk mat og ny bleie å sov vidre til klokken 7.
 
Vi har hatt et par slike sovedager. Hun våker ikke for mat engang, vil bare sove. Jeg ammer henne i søvne for jeg får jo brystspreng :p
 
Mi har ca 50/50 med våkendager og sovedager. [emoji14]
 
Min sover nesten ikke, så bare nyt det! Så lenge formen er fin, og han spiser normalt så hadde jeg ikke bekymra meg. Det kan jo kanskje være ifbm et utviklingssprang? Tenk så mange nye inntrykk disse små kroppene skal takle hver dag, da må det være innafor å være sliten og sove masse en dag. Det er jo når vi sover at hjernen bearbeider alle inntrykkene.
 
I wish... [emoji23] Lite soving her..
 
Back
Topp