Baby som ikke virker??....VIRKER IGJEN!!

Enirdna

Glad i forumet
Heisann!! Bare lurer litt på en ting... Hvor ofte kjenner dere liv...Og hvor lenge ville dere latt det gå før dere fikk sjekket det...??
Min mage har vært TURBO (med lystgass innimellom)....hele svangerskapet. Men nå de siste dagene synes jeg det er blitt så rolig inni der! Blir jo litt bekymret jeg.... Men kjenner jo han holder på med et eller annet litt innimellom....

dem sier det er normalt at når babyen får liten plass at den blir mindre aktiv,har vert sånn med meg også [;)]
men om du er bekymret så er det jo bedre å få det sjekket enn å gå å lure da [:)]

Her har baby vert vekdig aktiv gjennom hele svangerskapet, men merker han har roet seg godt nå siste dagene..=) Er vel ikke så mye plass og romsterer på=) Så lenge du kjenner noe form for bevegelse er det vel alt sikkert fint.. Men bedre å ringe føden og kanskje få komme på en kontroll, enn å gå rundt å bekymre seg[:)][;)]

Jeg kan gå hele dagen uten å kjenne liv, men med en gang jeg setter meg ned tar den lille helt av!!!
Det er såååå slitsomt og vondt.
Det var en stund jeg ikke kjente liv i det hele tatt, da fikk jeg komme inn til registrering, og de sa knøttet hadde en hvile periode. Men den gikk over,gitt

De blir ofte rolige når det nærmer seg også.. Men er du som kjenner babyen din, det skal jo være liv hver dag!

vært litt sånn her også, har dabbet av med "liv" her inne,men kjenner at han knikker å gnur innimellom.
ville ringt til jm/fødne hvis du er bekymret[:)] ikke noe morsomt å være engstelig.

det har faktisk blitt mer liv hos meg nå enn før :P føler meg mørbanka inni magen hehe
ekke så godt når han beveger på seg, i hvertfall ikke hode, han er nær noen nærver så jeg får kramper i rompa :(
Men er godt å vite at det er noe liv da :D

jeg forstår hva du mener,, er roligere her også, men kjenner dulting innimellom:)

Han har vært velsdig aktiv ett par uker, men de siste dagene har han vært mye roligere. men kjenner jo liv han sparker og flytter på seg inni mellom. Skal bli godt å få han ut snart ja.

Etter en snartur på kafè hvor jeg inntok en porsjon nachos, en solo og en kakao med masse krem til dessert, så virker babyen igjen, som aldri før!! Var nok bare at han trengte ut å lufte seg litt å kikke på livet i Lillehammer:) Blir kjedelig å bare henge med mamma hjemme!!

ORIGINAL: Enirdna

Etter en snartur på kafè hvor jeg inntok en porsjon nachos, en solo og en kakao med masse krem til dessert, så virker babyen igjen, som aldri før!! Var nok bare at han trengte ut å lufte seg litt å kikke på livet i Lillehammer:) Blir kjedelig å bare henge med mamma hjemme!!

hehe bra at den fungere i gjenn da[:D]

ORIGINAL: LindaH84

ORIGINAL: Enirdna

Haha, genialt skrevet :)

Hehe!

Har vært veldig rolig her de siste dagene - i dag var det sann at hvis jeg ikke fikk "liv" i han så kom jeg til å ringe føden. Men han våkner opp litt innimellom og turner fra seg.

hehe, godt å høre at han virker igjen[:D]

Back
Topp