Baby som ikke tar flaske

kroll

Blir kjent med forumet
Noen som har babyer som ikke tar flaske? Evt noen som har fått en uvillig baby til å like å drikke av flaske? :-)

Lille har aldri likt flaske men for litt siden kjøpte jeg dr.Brown flaskene den wide neck og den god tar hun :-)

Prøve forskjellige merker og typer!
Ellers var det en periode vesla mi nekta å ta flaske. Eneste som hjalp da, var å legge henne ved siden av meg i sofaen mens hun drakk. Akkurat som det var for tett eller noe, å ligge i armene. Gikk over etter et par måneder da. :)

Prøve forskjellige merker og typer!
Ellers var det en periode vesla mi nekta å ta flaske. Eneste som hjalp da, var å legge henne ved siden av meg i sofaen mens hun drakk. Akkurat som det var for tett eller noe, å ligge i armene. Gikk over etter et par måneder da. :)
Jenta her tar ikke smokke heller, virker som hun ikke forstår at hun skal suge på det..

Eldste til flaske en gang, og vi tenkte at det var flott
Han gjentok det ikke. Han tygde litt på dem

Yngste var vel heller ikke den som tok mest flaske, hun tok ikke smokk heller. Husker faktisk ikke om hun noen gang drakk av flaske

Prøvde absolutt ALT med storesøster. Da hun var 7-8 mnd tok hun pluselig både sutt og flaske - og vi fikk en ny verden :P

Min eldste tok aldri flaske, men fikk av og til melk fra kopp allerede som spedbarn. Fra den gang husker jeg at teskjemating og sutteklut dyppet I melk var tips på vei til flasketilvenning, men siden ungen likte kopp prøvde vi aldri noe mer.

Mi på 8 mnd tar ikke. Her er det pupp-pupp-pupp. Har endelig begynt å få i henne litt grøt, så ser endelig ett lysglimt langt langt borte :D

Min yngste tok ikke flaske. Vi gjorde ikke noe spesielt for å lære henne det heller, synes det går like fint å koppmate.

Min yngste ville heller ikke. Nå er han 8 mnd, så jeg har ikke prøvd på mange mnd. Men har tenkt å prøve å gi på tutekopp en dag, bare o tilfelle det skulle være noe en kveld og jeg måtte noe.

Min yngste ville heller ikke. Nå er han 8 mnd, så jeg har ikke prøvd på mange mnd. Men har tenkt å prøve å gi på tutekopp en dag, bare o tilfelle det skulle være noe en kveld og jeg måtte noe.
Ja, det er akkurat det! Blir så avhengig av å være sammen med babyen til alle døgnets timer.

Back
Topp