Baby som hylgriner av redsel.

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Lillemann blir trøtt ca 19-tiden etter kveldstellet og han sover i stuen disse timene. Jeg har lagt merke til at han sover ganske lett og kan plutselig hylgrine av redsel. Nå sitter jeg rett ved siden av han og får roet han raskt ved å gi han smokken, stryke på magen og hviske rolig.

Han hyler på samme vis hvis han feks sovner i bilen og våkner opp i stuen.

Litt komisk samtidig som den gråten er så hjerteskjærende, han gråter aldri ellers.

Flere som har opplevd det samme?

Sent from my iPhone using BV Forum

Er du sikker på at det er av redsel? Lillegutt hyler av og til i det han våkner, men det har vært når jeg mistenker at han har vondt i magen. Det er heldigvis ikke så ofte. Jeg får så vondt av han når han våkner på den måten.

Er du sikker på at det er av redsel? Lillegutt hyler av og til i det han våkner, men det har vært når jeg mistenker at han har vondt i magen. Det er heldigvis ikke så ofte. Jeg får så vondt av han når han våkner på den måten.
Aner ikke, men han hyler ut 2-3 rop også er han stille. Derfor har jeg enten knyttet det til drømming eller at han ikke ser oss. Han sovner igjen med en gang, vi skvetter så fryktelig når han hyler til :p

Kanskje han har mareritt. Huff stakkars lille uansett hva det er. Skjønner godt at dere skvetter :)

Samme skjer her en gang i blandt faktisk. Er så merkelig, og jeg hat selv stusset over det. Et par skikkelige hyl-gråt for så å falle i søvn igjen.

Jeg innbiller meg at det bare en så uskyldig som en vond drøm...

Vet ikke hvorfor de gjør det (mi gjør det og), men kan ikke forestille meg at det er mareritt. Hva skal de liksom ha mareritt om? Aldri opplevd noe fælt i sitt liv og vet jo således ikke hva det er?

MEN, det er jo kjent at babyer drømmer voldsomt mye, så alt er mulig.

Min baby har gjort det noen få gangen. Men etter å ha lest litt om det, så har jeg forstått det slik at baby ikke kan ha mareritt. Var noe mellom overgang på søvnfasene har jeg lest.

Vet ikke hvorfor de gjør det (mi gjør det og), men kan ikke forestille meg at det er mareritt. Hva skal de liksom ha mareritt om? Aldri opplevd noe fælt i sitt liv og vet jo således ikke hva det er?

MEN, det er jo kjent at babyer drømmer voldsomt mye, så alt er mulig.

Fødselen er en ganske hard og traumatisk opplevelse for babyen sier de.

Sent from my LG-D855 using BV Forum mobile app

Du har sikkert rett altså, synes bare det er vanskelig å forstå at de har mareritt. Men det er før jeg har googlet temaet - tihi [emoji13]

Lillemann har det sånn titt og ofte :( Men jeg har tatt det som at han har mareritt for vi får roet han ned igjen med en gang :)

♡Lille prinsen 17.04.14♡

Her har snuppa også begynt med det.. Og det er sånn redd gråt hun har da i søvne. Så jeg har tatt det for at hun drømmer...

Hehe, i natt nøs mannen ganske høyt, og da skvatt lillemor og var nesten utrøstelig stakkars:/, men sovnet igjen etter å ha blitt kost med og byssa litt:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp