Baby som hikker!

Ønskemamma87

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
I dag har jeg kjent det jeg tror er baby som hikker ;) to ganger har jeg kjent rytmiske små dunk på samme sted over tid :) flere som har kjent det? Er 30+2 i dag :)

Hadde to dager hvor jeg følte lille ikke sparka på sine vanlige tidspunkt, alt var så rolig, kjente han bare nå og da liksom.. Så jeg ringte føden å forklarte at jeg var litt urolig (spesielt med tanke på at han på vekstkontrollen sist gang plutselig hadde stagnert i vekst) - fikk selvfølgelig komme på ctg.. Og jaggu når jeg lå der fikk lille tidenes hikkeanfall - holdt vel på rundt 15 minutter, hehe.. Aldri kjent det før, ikke på mine to forrige barn heller.. Ble så letta og glad at jeg gråt av glede, hehe..

Her hikker han stadig vekk, ofte flere ganger per dag. Og så virker det som at han blir skikkelig irritert etter en stund, for da blir det voldsomme bevegelser;)

Her har det vært regelmessig hikking i en måneds tid, 29+5. Han går også lei og snur mye på seg etter en stund med hikking :)

Aldri kjent hikking her. Kjente aldri med de to andre heller.

32+2 og har kjent hikking noen uker nå.. han begynner allltid å hikke når jeg skal sove:p

Her hikkes det opptil flere ganger om dagen enkelte dager :) Vanligst er om kvelden, og han kan gjerne holde det gående 10-15 min!! Én gang har han holdt meg våken med hikking på natten, men bortsett fra den gangen har jeg fått sove i fred :)

Veslemor hikker masse og flere ganger om dagen :love7 Herlig å kjenne! :Heartpink

Back
Topp