Baby som grynter om natta. Vondt i magen?

Sjokoladekaka

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Sønnen min er 18 dager i dag og han lager mye rare lyder om natta. Det har han gjort i to uker nå. Mye grynting og lydene er så høye at både jeg og samboer blir vekket om natta. Av og til kommer det skriker han i få sekunder før det blir helt stille igjen siden han fremdeles sover. Noenganger kommer det bæsje-lyder rett etterpå også.

Jeg lurer på om det er normalt at babyen lager så mye lyd om natta? Kan det være tegn på vondt i magen/kolikk?
Noen som har noen erfaringer med dette og hva som fikk det til å gå over?

Min baby er 23 dager og snakker kjempe masse når han sover både på dagen og natta. Synes det er morsomt og koselig men også ganske plagsomt da jeg ikke får sove ordentlig mens han holder på. Ut ifra det jeg har lest er det helt normalt at de lager så mye lyd i søvne når de er så små, de sover ofte ganske lett og kan være litt i halvsøvne mye av tiden og. [emoji4]

Med snakker mener jeg alt fra skrik, pip, grynt og all verdens lyder du ikke skulle tro kunne komme fra en så søt liten kropp[emoji1]

Vi har det samme. Hun plages en del med magen og bæsjer bare hver 2. til 3. dag etter mye jobbing. Tror det er franske vanlig med umoden tarm i starten, forhåpentligvis går det seg til etterhvert!

Back
Topp