baby som fiser

Anette_87

Blir kjent med forumet
lillegutt fiser så utrolig mye. det er skikkelige brakereog de kommer OFTE. når han sover kan han våkne for å fise, og så sovner han igjen. og han fiser HELE døgnet. er det noen som vet om dette er normalt?? i begynnelsen slet han mye med luft i magen, noe som gikk bedre etter at vi har vert hos manuell terapeut tydeligvis siden han ikke jør annet enn å fise!! det er jo bra at lufta kommer ut altså, men jeg forstår ikke at det kan være så mye luft i en så liten kropp engang. 

ho slipper en i ny og ne her også, men sliter ikke med luftsmerter .. tror det er ganske normalt , så lenge det ikke virker som han har smerter .. han får det ihvertfall ut[:D]

Var det mange behandlinger hos manuellterapeuten som skulle til før fisinga kom? her skulle vi gjerne hatt meir av det pga magesmerter [:)]

Sønnen min fiser hele døgnet! Tror det er ganske normalt! De har jo et umodent tarmsystem.

ORIGINAL: anne marit

ORIGINAL: sjukesøster

Var det mange behandlinger hos manuellterapeuten som skulle til før fisinga kom? her skulle vi gjerne hatt meir av det pga magesmerter [:)]

Sign. Tuppa mi sliter å med å få ut lufta.

Signerer begge disse!

Mario, klarer sjeldent å rape, men han fiser[:-] Har trudd det er samboeren min flere ganger[8D] Og i butikken kan det reint være litt flaut[8D] kan jo tro det er meg[8D]

Systemet til nurkene er jo ikke helt ferdig utviklet enda, så jeg legger ikke så mye i det i grunn. Selv om han til tider slepper med gass en kyrne på sommerstid, he he he!!!

2 behandlinger hos manuellterapeut så kom fisingen:) apsolutt vært et forsøk. lillegutt slet utrolig mye før med å få ut luften, men nå kommer det hele tiden. drikker også ammete 3 ganger til dagen. teen hadde ingen effekt i begynnelsen syns jeg, men etter at jeg hadde drukket 2-3 kopper til dagen i en ukes tid merker jeg effekt. det hjelper for luftsmertre både hos mor og barn:P

Ylva fiser så det ljomer etter. og som du sier, hun kan godt våkne, fise og sovne igjen. Har jeg henne på fanget når hun gjør det kjenner jeg lufttrykket godt. [:D] syns det er flott hun får det ut.

ORIGINAL: Macette

Sønnen min fiser hele døgnet! Tror det er ganske normalt! De har jo et umodent tarmsystem.

Eg skryter av han kvar gong han fiser:) å så skifter eg bleie, for det kjem somregel eit lite bremsespor i bleia av brakarane!;D

ÅÅååh!!:D men dei er jo så deilige, dissa nurka våra=) synes prompane er supersøte!! Så mykje lyd får ein sånn liten kropp!;D og deeeii maskuline rapane

hehe.. joa, kommer nå promp innimellom her ;D hun lurer meg noen ganger med att jeg trur hun bæsjer ;P men hun er mer på rapen!! raper mye[:D]

det er helt normalt og så lenge den lille ikke har det vondt er det ingenting man må bekymre seg over

Back
Topp