baby som er tett i nesa?

nat

önsker nr 3<3
Babien er tett i nesa. Ikke noe feber å sån. Hva gjør dere.noen som har baby som er forkjøla?

Våre er også litt småtette.. Jeg drypper med morsmelk innimellom. Og bruker nesesuger. Kan også bruke saltvann. Og så har vi hevet hodeenden på sengen deres.. Mye bedre i natt.. :)

Babien er tett i nesa. Ikke noe feber å sån. Hva gjør dere.noen som har baby som er forkjøla?
Minsten her er tett i nesa, surkler og hoster masse:( Drypper nesa med morsmelk og saltvann, sånn at det er åpent og vi får ammet:) Har også hevet hodeenden av senga og vugga. Når det kommer til hostinga så skal vi til legen i dag, for det høres ut som om han skal drukne i sitt eget slim og det er kjempeekkelt:(

Minsten her er tett i nesa, surkler og hoster masse:( Drypper nesa med morsmelk og saltvann, sånn at det er åpent og vi får ammet:) Har også hevet hodeenden av senga og vugga. Når det kommer til hostinga så skal vi til legen i dag, for det høres ut som om han skal drukne i sitt eget slim og det er kjempeekkelt:(
Ja off blir så redd jeg. Ikke noe kjekt når de ikke er helt friske. Hvor gammel er babyen din?

Drypper noen dråper saltvann, lar det virke litt. Så bruker jeg snørrsuger fra apoteket. Ikke den man klemmer på, men den man siger ut snørret med munnen. Høres ekkelt ut, men den har filter.

Drypper noen dråper saltvann, lar det virke litt. Så bruker jeg snørrsuger fra apoteket. Ikke den man klemmer på, men den man siger ut snørret med munnen. Høres ekkelt ut, men den har filter.
ikke lett med de små. Er babyen mer iritabel?

ikke lett med de små. Er babyen mer iritabel?

Ja er det ikke typisk
Fikk beskjed av legen om å kun dryppe nesa med saltvann og ikke morsmelk hvis de er litt slimete. Melk kan gjøre det verre! Og vi som har dryppa masse med melk:( Men om det bare var tett/snørrete nese uten slim er det bare å kjøre på med morsmelk.
Legen opplevde småtten her som relativt frisk, men kanskje han hadde et lite virus pga hoste og litt rød hals? Hun mente det var helt ufarlig heldigvis:)

Min baby har og en del buser og snørr. Lestr akkurat at de første ukene etter fødsel er slimhinnene litt uferdige, så ungene kunne ha litt snørr og være litt tette :)

Drypper med saltvann like før hun skal spise, så svelges det bare når det løsner. Mi er bare ti dager, men hos litt større babyer er den sugegreia fra otribaby veldig kjekk :)

Back
Topp