baby som bare gråter

Trultemor87

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Vi har en baby på seks uker som virker veldig utilpass når hun er våken. Hun spiser også begynner hun å gråte. roer seg når vi går med henne I bæresele som regel så er ikke kolikk, for da roer de seg vel ikke i det hele tatt. hun har en del luft og gulper en del i perioder. Straks vi setter oss ned så begynner hun å gråte igjen. Hun virker utrolig trøtt og all den tiden hun er våken brukes enten til spising eller til å rugge henne I søvn. Er utrolig slitsomt både for henne og oss. Noen tips?

Synes det høres ut som kolikk jeg. Det er veldig typisk at kolikkbarn må være i bevegelse for å roe seg.

Vi har en baby på seks uker som virker veldig utilpass når hun er våken. Hun spiser også begynner hun å gråte. roer seg når vi går med henne I bæresele som regel så er ikke kolikk, for da roer de seg vel ikke i det hele tatt. hun har en del luft og gulper en del i perioder. Straks vi setter oss ned så begynner hun å gråte igjen. Hun virker utrolig trøtt og all den tiden hun er våken brukes enten til spising eller til å rugge henne I søvn. Er utrolig slitsomt både for henne og oss. Noen tips?

Høres akkurat ut som jenta mi da hun var 3 uker og frem til hun var 9 uker.
Jeg trodde heller at det ikke var kolikk. Hun sovnet alltid i vogn eller i bilen. Men vi dro til kiropraktor og han sa med en gang at dette var et kolikk-barn. Uten tvil.

Vi var til 3 behandlinger og fikk en helt ny baby :) gråter si og si aldri unntatt når hun er sulten. Verdt et forsøk? :)

Synes det høres ut som kolikk jeg. Det er veldig typisk at kolikkbarn må være i bevegelse for å roe seg.
Jeg også. Jeg ville dratt til kiropraktor og så ville jeg flyttet inn i bæreselen.

Takk for råd☺ ringer kiropraktor på mandag og bestiller time. Håper det hjelper så lillemor kan få det litt bedre. Hun har det ikke noe godt når hun gråter så fælt stakkars :(

Back
Topp