baby som aldri blir mett!

annlo

Andre møte med forumet
Hei!
Jeg har en liten kar på 6 snart 7 uker som ALDRI blir mett.. da mener jeg aldri!
Jeg ammer han å han er fornæyd å slipper taket, for så at det går ikke mer enn 5 min før mye av det kommer i retur. Når han har gulpet er han straks på jakt etter mat igjen. Han prøver å amme alt og alle. Det er helt umulig å roe han ned, før han får mat. Har prøvd å gi han MME i tillegg ettersom jeg trodde jeg ikke hadde nok melk, men samme skjedde da.
Jeg var til barnelegen på helsestasjonen med han her om dagen. Han konkluderte med at han drev å overspiste, å jeg fikk beskjed om å vente 3 timer mellom vær mating. Samme skjedde da, bare at han ble kjempe kjempe sint, å var urolig heelt til det var gått 3 timer å fikk mat, det gikk 5 minutter å han gulpet alt opp igjen for så at han begynte å leite å sleve sinnsykt igjen.
Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... noen som har erfaring med dette??
 
Ta kontakt med ammehjelpen. Dei har ei nettside, der kan du skrive mail til dei og dem ringe deg opp igjen og gir deg råd. Det kan vere at dere kan møtes også, for å sjå korleis ungen din er når han spiser og gulper.

Masse lykke til, håper det går over snart.

Forresten: Kan det vere noko du spiser, som ungen reagere på?
 
Back
Topp