Baby snur seg og hikking

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Har hatt så rare bevegelser inni der den siste tiden. Noen ganger er det skikkelig tumling, akkurat som om bebbisen turner eller snur seg. To ganger har jeg også kjent "hopping" med kanskje 1 sekunds mellomrom som pågår en liten stund, kanskje 5-8 slike "hikk". Er dette mulig eller er det noe annet som skjer? 22 uker nå, kjent liv siden 18/19.

Det er kjekt når en kjenner liv :) kjente en natt at hun lille snudde seg i magen, det var sprøtt å se hvordan magen hevet seg på midten som et tårn og gikk inn på sidene! Veldig Aliens! ;)

Det er kjekt når en kjenner liv :) kjente en natt at hun lille snudde seg i magen, det var sprøtt å se hvordan magen hevet seg på midten som et tårn og gikk inn på sidene! Veldig Aliens! ;)
Ja, det må være at den lille snur seg? Føler med litt som en vaskemaskin, det surrer rundt inni der :p Også kommer det et ninjaspark :p Veldig koselig, men jommen rart også :D

Ja, jeg trodde ikke det var mulig å kjenne så mye liv allerede, ikke bare liv, men ser det godt uttapå magen når hun spreller, allerede i uke 20 :p Husker ikke når jeg gjorde det med de 2 andre så har ikke noe å sammenligne med

♧ Sendt fra app'en ♧

Ja, vi er ganske heldige som får kjenne så mye liv :) mannfolka må bare nøye seg med å kjenne utenpå magen, selv om det er spennende det også, men vi kjenner så mye mer :)

Mannfolket mitt som ikke har brydd seg noe i halve svangerskapet er endelig begynt å få opp øya. Nå skal han kjenne på magen hver kveld og ser i øya hans at det er gått opp for han når hun sparker og når jeg viser de bittesmå klærne som så smått begynner å komme en etter en i postkassa fra ebay :D

♧ Sendt fra app'en ♧

samme her også, masse bevegelse og turning;) Rart og gøy på samme tid:)hehe
Har ikke merket hikking ennå..Er 22 +1

Sist svangerskap kjente jeg absolutt ingen hikking, denne gang har jeg kjent det to ganger allerede så tror det er veldig forskjellig :-)

Flere som blir litt uvél av at ungen snur på seg? Noen ganger gjør det direkte vondt også, så må si jeg gruer meg til enda mer kraft i sparkene:-P

Flere som blir litt uvél av at ungen snur på seg? Noen ganger gjør det direkte vondt også, så må si jeg gruer meg til enda mer kraft i sparkene:-P
Noen ganger sparker den lille rett i "trusekanten" nedenfor magen. Det er så ømt der og jeg skvetter i tillegg. Det er veldig ubehagelig og jeg kjenner jeg blir uvel. Godt det bare er et par spark på hver plass før den snur seg :p

Flere som blir litt uvél av at ungen snur på seg? Noen ganger gjør det direkte vondt også, så må si jeg gruer meg til enda mer kraft i sparkene:p

Ja, det hender. Spesielt i går kveld begynte jeg virkelig å lure på hva i all verden han holdt på med. Fikk et superpress utover, under navlen :p Heldigvis har jeg polstring i morkaken som er foran, så kjenner ikke veldig harde spark akkurat. Men det kommer vel det også ;)

Jeg blir superdistrahert av sparkene, i natt har det vært fullt liv og spetakkel jevnt over, hver gang jeg har vært våken. Det er så typisk, det blir stilt i det mannen tar hånden på magen!

En natt for litt siden våknet jeg av den tumlingen, det var vel en av de første gangene jeg la merke til den nye bevegelsen. Jeg lå musestille og bare kjente mini romsterte inni der en god stund. Jeg klarte ikke å dy meg så jeg brummet dypt og skikkelig så det vibrerte i hele kroppen. Skal si mor fikk spark tilbake! :D Kanskje tilfeldig, men litt morsomt med tidlig kommunikasjon :p

Kjenner at hun lille frøkna liker å sparke heftig når ma'en er opptatt med noe annet eller sover, så han har dessverre ikke kjent hennes heftige spark ennå. Hun kan sparke så hardt at jeg kan se det på magen igjennom morkaken eller at jeg må plutselig springe på do når hun hopper på blæren min ;)

Back
Topp