Baby shower

• Trådstarter Trådstarter My heart
  • Opprettet Opprettet
Hva tenker du på? Mat? Kake? Gave?

Jeg pleier å kjøpe (eller lage) en ting til baby og en liten ting til mor. Og bake favorittkaken til den gravide :)

Jeg strikka en romper, selbuvotter og lue og kjøpte en ullbody til.

Så ble jeg bedt om noe annet av dessert da, så da tok jeg med hjemmelaga vaniljeis med sjokoladebiter siden jeg vet hu jeg skulle til elsker den :) Så tok andre og baka noe brownies og laga ett fruktfat. :)

Sendte med gubben foccachia brød en gang. Det slo godt an. Er det sakt noe om det blir mat, kurvfest, kake? Blir fort nok søtmat på slike ting

Fikk vite at det er nok mat, men skal bli med å spleise på ei stor gave fra alle sammen.
Men skal jeg kjøpe noe ved siden av? Den store gaven blir ca 70 kr pr pers.

Har allerede både strikket og kjøpt gave til babyen som kommer. Fikk vite i dag at det blir baby shower på søndag..
aldri vært på det før..

Tenker det holder kan ikke kjøpe oss i hjel fordi venner for baby

Tenker det holder kan ikke kjøpe oss i hjel fordi venner for baby

Så det er greit å komme dit uten gave fordi jeg har kjøpt og strikket tidligere?
Skal uansett bli med på en spleisegave.

Har aldri vært på dette før og aner ikke hvordan det funker..

Og jeg kjenner INGEN av de andre jentene som skal dit.. kun hun som skal ha baby

Fikk vite at det er nok mat, men skal bli med å spleise på ei stor gave fra alle sammen.
Men skal jeg kjøpe noe ved siden av? Den store gaven blir ca 70 kr pr pers.
Du har kjøpt gave og strikket noe? Er det gitt allerede? Evnt ville jeg tatt med den ene tingen og gitt den andre i barselgave hvis det var tanken bak gavene i første omgang :happy:

Så det er greit å komme dit uten gave fordi jeg har kjøpt og strikket tidligere?
Skal uansett bli med på en spleisegave.

Har aldri vært på dette før og aner ikke hvordan det funker..

Og jeg kjenner INGEN av de andre jentene som skal dit.. kun hun som skal ha baby

Tenker det er innenfor, aldri vært på babyshower selv men er du med på spleisegave og allerede gitt tidligere tenker jeg det er mer enn nok... og har du allerede gitt noe strikket tar jo det masse masse tid å lage....

Kjøp noe til mor, sjeldent noen tenker at mor kan ha godt av et ekstra sjokoladelaget etc til ammetiden :p

Back
Topp