Baby Shower

Så koselig :) Går mistenksomt rundt selv om dagen :) Fikk en mini babyshower med min mor og mine to søstre her på søndag, men regner med venninnene mine ordner noe også :)

Så koselig :) Jeg fikk en minishower selv på lørdag! Så koselig, med grillmat og alkoholfri champagne:finger: Fikk og spabehandlig for trette føtter, det var helt magisk!!:) Så koselig å bli tatt litt vare på av venner :)

Blir nok ikke noe babyshower for min del, for har ikke så mange nære venninner i nærheten her, og har på en måte "brukt opp" kvoten som gjelder besøk langveisfra i utdrikningslaget mitt i oktober i fjor. Men det så veldig koselig ut da =) Har vært i en flere babyshower til venninner, og det er veldig koselig å ha noe slikt før babyen kommer!

Så koselig :) Går mistenksomt rundt selv om dagen :) Fikk en mini babyshower med min mor og mine to søstre her på søndag, men regner med venninnene mine ordner noe også :)
Da fikk jeg også babyshower med alle venninner i går :) Kjempekoslig og jeg ble faktisk overrasket selv om jeg har vært litt mistenksom :D Alle hadde laget hver sin rett og ei av venninnene mine hadde laget sukkerfri dessert og kake til meg noe jeg satt ekstra stor pris på siden jeg fikk svangerskapsdiabetes for et par uker siden :)

Så koselig :) alle mine venninner er spredd rundt omkring og kjenner ikke hverandre, så regner ikke med det blir noe her :) Får invitere alle på middag etter at mini har kommet istedet :)

Så koselig :) alle mine venninner er spredd rundt omkring og kjenner ikke hverandre, så regner ikke med det blir noe her :) Får invitere alle på middag etter at mini har kommet istedet :)
Samme greia her:) Litt utfordrende når de ikke bare er spredd i Norge, men England, USA, Malaysia og Australia for å være heeelt sikker på spredning:p

Idag ble jeg ordentlig overrasket hjemme av nesten 30 damer som stod i stua når jeg kom inn døra svett i treningsklær! For dag og for en gjeng med venninner, utrolig koselig! Fått så mye flott også! :D

Back
Topp