Baby shower!

PrøveLykken

Liker dette forumet
Hva syntes dere om baby shower? Er det noen av dere som har tenkt noe på det?
Det vanligste er jo at en av dine venner ordener istand til dette, men noen gjør det også selv.
Ei venninne av meg ba inn til baby shower selv, og dette syntes jeg var veldig koselig å få være med på :)
Så jeg har tenkt å ha et slikt selskap selv :)
Bake litt kaker og lage noe god mat, be inn de nærmeste venninnene og bare kose oss!
Noen andre som skal det ?

Mamma n min skal arrangere det for meg. Da kommer de nærmeste vennine mine og flere fra familien. blir koselig :)

Syns det er noe alle burde gjøre jeg :D
Selv tror jeg ikke det blir, men skulle virkelig ønske jeg kunne ^^
Håper Det blir super bra !!:D

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Skal flytte, så blir mye styr hvis jeg skal arrangere baby shower midt oppe i det hele :P
Har ikke venninner som vil arrangere det :P

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Syntes det høres superkjekt ut.. I hvilke sv. Uke tenker dere å arrangere det?

Her er det en "tradisjon" i vennegjengen at vi har det for hverandre. Og bestevenninna mi har sagt at hun gleder seg til å ha det for meg siden før jeg ble gravid, så det blir nok en koselig jentekveld på meg med meg og lille baby i sentrum! :) Hehe...

Har kjempelyst til å ha! Men føler det er "frekt" å invitere selv?!? Har ingen bestevenninne som kan gjøre det for meg heller..
Hvorfor er det frekt?
Det er veldig mange som gjør det selv. Blir jo som å invitere til en "siste" jente kveld før bebbisen kommer. Det er jo ikke alltid så lett å få til sånt når man har en liten nyfødt baby.
Jeg syntes det bare er super koselig jeg. Men det er jo hva jeg mener

Hvorfor er det frekt?
Det er veldig mange som gjør det selv. Blir jo som å invitere til en "siste" jente kveld før bebbisen kommer. Det er jo ikke alltid så lett å få til sånt når man har en liten nyfødt baby.
Jeg syntes det bare er super koselig jeg. Men det er jo hva jeg mener
Jeg vet ikke, jeg bare føler det. Veldig dumt, for det ser så koselig ut :)

Jeg tror noen venninner har tenkt å arrangere, men er ikke sikker, skal være hemmelig liksom... Blir litt stressa av slikt, og om de ikke arrangerer noe så vil jeg jo gjerne gjøre det selv osv.

Jeg er faktisk ikke helt for det. Var akkurat i babyshower for en venninne. Det var kjempekoselig å være venninner og familie samlet rett før termin. Men jeg sliter litt med å skulle gi gaven da...før alt er gått bra liksom. Og så var det helt feil å da ikke skulle ta med noe når babyen var født... Så jeg har hverken tenkt å holde selv, eller ønske meg babyshower. Gjerne samles en venninnegjeng -men uten gaver.

Jeg er faktisk ikke helt for det. Var akkurat i babyshower for en venninne. Det var kjempekoselig å være venninner og familie samlet rett før termin. Men jeg sliter litt med å skulle gi gaven da...før alt er gått bra liksom. Og så var det helt feil å da ikke skulle ta med noe når babyen var født... Så jeg har hverken tenkt å holde selv, eller ønske meg babyshower. Gjerne samles en venninnegjeng -men uten gaver.
Helt enig m deg! Akkurat sånn jeg også tenker.

Back
Topp