Baby shower forberedelser <3

GlaJenta88

Elsker forumet
Åh, jeg sitter med baby shower forberedelser for ei venninne nå, og det er så mye fint og koselig på nettet altså :Heartbigred

Blir helt ør, jeg ;-)

Hehe, koselig. :) Jeg ble gravid rundt på samme tid som vi arrangerte babyshower for en venninne av meg. :p Hva skal dere gjøre?

Kanskje det blir shower for meg også nå, det var ikke blitt vanlig da jeg fikk frøkna for 7 år siden. :p

Hehe, koselig. :) Jeg ble gravid rundt på samme tid som vi arrangerte babyshower for en venninne av meg. :p Hva skal dere gjøre?

Kanskje det blir shower for meg også nå, det var ikke blitt vanlig da jeg fikk frøkna for 7 år siden. :p
Jeg lurer så på om hemmeligheten forblir en hemmelighet etter en sånn dag :-p Med SÅ mange "observante" damer: "Ja.. Når kommer neste da duuu..." ;-)

Det blir litt forskjellig, aller først skal vi hente henne på jobb (gærne dama som bare holder ut til tross for alskens plager), så blir det litt ymse leker, gjette magemål, dato for fødsel, vi har med babybilder av oss selv og så skal hun/alle gjette hvem som er hvem, skrive hilsener på søte lapper (som jeg klipper ut nå), muligens smake oss frem til ulike babymatglass (tar av etiketten osv) også har jeg veldig lyst til en lek jeg fant nettopp :-p Der får alle en stor ballong under genseren før man skal holde en femmer(eller 1krone alt ettersom) mellom knærne for så å forsøke å slippe pengestykket ned i et glass :joyful:

Jeg hadde heller ingenting for syv år siden! Var ikke veldig vanlig da tror jeg ;-)

Jeg lurer så på om hemmeligheten forblir en hemmelighet etter en sånn dag :p Med SÅ mange "observante" damer: "Ja.. Når kommer neste da duuu..." ;-)

Det blir litt forskjellig, aller først skal vi hente henne på jobb (gærne dama som bare holder ut til tross for alskens plager), så blir det litt ymse leker, gjette magemål, dato for fødsel, vi har med babybilder av oss selv og så skal hun/alle gjette hvem som er hvem, skrive hilsener på søte lapper (som jeg klipper ut nå), muligens smake oss frem til ulike babymatglass (tar av etiketten osv) også har jeg veldig lyst til en lek jeg fant nettopp :p Der får alle en stor ballong under genseren før man skal holde en femmer(eller 1krone alt ettersom) mellom knærne for så å forsøke å slippe pengestykket ned i et glass :joyful:

Jeg hadde heller ingenting for syv år siden! Var ikke veldig vanlig da tror jeg ;-)

Haha, eneste motivasjonen man får ha er å ikke "stjele oppmerksomheten" til hun dere arrangerer for. :p

Gøy med litt leker, vi hadde ikke noe i den vi hadde, bortsett fra at vi alle har skrevet på en lapp når vi tror babyen kommer og gjettet på størrelse og vekt. :) Den med mynt mellom knærne høres utfordrende ut :D

Var på en babyshower til en venninne, der en av de andre hadde en grusom lek. Haha. Bleier fylt med ting som lignet på bæsj i forskjellige varianter, som hun måtte smake seg frem på.. haha

Var på en babyshower til en venninne, der en av de andre hadde en grusom lek. Haha. Bleier fylt med ting som lignet på bæsj i forskjellige varianter, som hun måtte smake seg frem på.. haha

Var nok bare smeltet sjokolade som hun skulle identifisere ;)

Var både sjokolade, peanøttsmør, lakris (bek) og gullerotpure.. Var vel en 2 - 3 andre ting som jeg ikke kommer på i farta.. :)

Åja, okey, har bare hørt om den leken før i forhold til å smelte ulike sjokoladetyper og så prøve å finne ut hvilket merke.

Back
Topp