Baby shower :D

Vigdis88

Elsker forumet
September 2012
Jeg ante fred og ingen fare i går kveld, jeg trodde det skulle bli filmkveld sammen med kjærestn, dro på statoil for å leie film.

Kom hjem, gikk inn i stua....DER sitter hele jente gjengen, de hadde kledd på seg rosa klær, å blåst opp rosa ballonger og laget bleietårn :) 

Jeg (eller Fie) fikk rosa sølvsmykke av den ene kommende gu'mor, og babygym og bamse fra den andre kommende gu'mor, og en søt grå kjole fra søskenbarnet mitt :) 

Ble TOTALT satt ut....jeg sto bare og gapte i stua! ble rørt...det var så koselig <3

Ble mye snakk om baby'er og tiden etter fødsel og fødsel og amming og sex og slike typiske gravid snakk :)

I dag skal jeg til jordmor på kontroll....jeg som trodde jeg ikke hadde bruk for denne kontrollen...men siden lille snuppa ikke har tenkt å komme ut, så har jeg vell bruk for den alikevell....tenkte kansje jeg skule spørre jordmor om hun gjøre noe lurt, for å få det hele i gang! Stripping eller noe slikt :)

Har noen av dere fått baby shower? Eller noe lignene? :)

Så koselig :) jeg fikk babyfest til førstemann.. Full pakke med leker, kake og presanger :) er koselig med en sånn jentekveld! Lykke til på kontroll!

Der har jeg vært på kontroll....hode var ikke festet lengre...det har vært festet de siste gangene helt siden juli.....og nå har hun ombestemt seg og kommet litt lengre opp....ligger fortsatt på samme måte, men hode var vist bevegelig.

Jeg har hatt mistanke om det de siste dagene siden hun har vært så aktiv, så trodde at det gikk ikke ann å være SÅ aktiv og fortsatt sitte fast med hode :P

Jaja, håper bare at hun kommer ut snart :)

Så koselig med babyshower da :) Jeg hadde noe lignende da jeg var gravid med Alexander, var kjempekjekt.

Back
Topp