Baby shopping

TePa

Elsker forumet
Var å skulle kjøpe fødselsgave til en vennine i dag og det var ikke lett å se på alt det fine ny-født babytøyet uten å handle noe til seg selv! Har ikke tenkt på det før, men etter å ha sett ett bankende hjerte i går fristet det veldig. MEN jeg klarte å la være *stolt av meg selv*. Noen andre som er begynt å shoppe?

Jeg kjøpte noe klær før jeg visste jeg var gravid haha. Men jeg skylder på at det var salg  Har ikke tenkt å kjøpe noe annet før jeg vet at dette går bra. 

Det skjønner jeg må ha vært vanskelig:) jeg selv har sinnsykt lyst til å kjøpe noe, men venter til MYE lenger ut i svangerskapet. Kjekt å vite kjønnet også:)

Skulle egentlig å kjøpe en skjønn lue som var på billigbillig salg etter at jeg testa positivt.. men de var borte.. da venter jeg nok heller til etter ultralyden. Arver en del fra ei veninne som fikk unge for nesten 1 år siden og.

Blir nok en del shopping til høsten når rette sesongtøyet kommer i butikk :)

Kjenner det kribler litt når jeg ser etter klær til snart 3-åringen min...ser bort på babytøyet og bare nååhh...men venter til jeg vet kjønn. Blir det gutt blir det nok ikke kjøpt noe særlig, kanskje en eller to plagg som er "hans", men blir det jente går jeg nok litt mer løpsk..hehe..blir nok endel hvite strømpebukser og rosa/lilla bodyer da ja, og så sy noen kjoler selv tenker jeg..og kanskje noen jentete sparkebukser :-) 

Jeg gleder meg så fælt til å kjøpe babyklær!!!!!:) men må hvertfall vente til uke 12 , og helst lengre... Jeg har jo sett på babytøy i flere år, så det blir stas!!!

Til de to jeg har, kjøpte jeg noe etter testen var positiv. Ventet 4 år på første positive test, og 2,5 på andre. Kjøpte luer til første og sokker til andre. Bare symbolsk. Var på butikken i dag, men klarte ikke finne noe. Har fremdeles ikke helt gått opp for meg at vi har lyktes så fort. Smertefritt og akkurat som planlagt. Kjemperart

Back
Topp