Noen ganger har jeg så mye melk at jenta mi setter i vrangstrupen og begynner å hoste. Det går jo helt fint, men er dette vanlig? Det gjelder uansett hvilken stilling jeg holder henne i.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hørt at hvis man har mye melk, kan barnet ha vasker med å svelge unna, trykket blir for hardt, om du skjønner.
Om du håndmelker den verste sprengen før du legger henne til, tror jeg du vil oppleve at hun setter mindre i halsen.
I tillegg vil hun få i seg mer av den fetere melken
Noen har et ganske høyt trykk fra brystet uavhengig av mengde også. I tillegg er det mulig barnet svelger mye luft ved f.eks feil sugetak.Hm, men jeg synes det kan være sånn selv etter at hun har tømt mye fra brystet? Får teste da, å håndmelke litt
Noen har et ganske høyt trykk fra brystet uavhengig av mengde også. I tillegg er det mulig barnet svelger mye luft ved f.eks feil sugetak.
Har du snakket med helsesøster om det? =)
Enig. Dattera mi får/ har fått mme og setter det i vranga enda. Men mat går greit. Hu er 15 mndMin gjør dette enda, er 6mnd. Har tenkt at noen ganger bare klusser det seg litt i sug-svelg-pust-mye melk