Baby sengetøy

Tropehus

Forelsket i forumet
*Aprilbaby 2018*
Vårspirene 2021
Hvor har de fint sengetøy? Sett endel på Babyshop på nett, men synes 800kr + er litt stivt for noe som ikke brukes så mange mnd..
 
Har noe fint på jollyroom, så har jeg sett et par søte på kid. :)
 
Merket Kongens Sløjd har mye fint. I Norge selger de det på minikids.no for eksempel [emoji5]
 
Jeg fant noen på tilbud på princess her en dag som var veldig skjønne ;)
 
Kongens sløjd har masse fint, men ligger rundt 500,- for sengetøy til baby så spørs hvorvidt en syns det da er fint nok for den prisen [emoji4]
 
Synes de har mye fint på Babybanden. Vi kjøpte et sett der i går, kostet 300 kroner. De har også halv pris på masse klær, så vi gjorde noen ordentlige kupp! :)
 
Merket Kongens Sløjd har mye fint. I Norge selger de det på minikids.no for eksempel [emoji5]
De var fine! Tror jeg klikker hjem noe derfra. Prøver å velge noe som er litt kjønnsnøytralt, er vel det jeg har slitt med å finne til en ok pris.
 
Synes de har mye fint på Babybanden. Vi kjøpte et sett der i går, kostet 300 kroner. De har også halv pris på masse klær, så vi gjorde noen ordentlige kupp! :)
Får ta en kikk, bare er litt sure på dem fordi jeg fikk feil vogn..
 
Babysengetøy er veldig enkelt å sy hvis du har maskin selv eller kjenner noen som har/syr. Er faktisk noe man kunne startet med hvis man ønsker å lære seg å sy også. Dessuten blir jo resultatet akkurat som man selv vil ha det mtp valg av stoff og evt detaljer m/blonder osv:)
 
Back
Topp